کد خبر: ۵۲۸۱۸۰
زمان انتشار: ۱۵:۳۱     ۰۱ مرداد ۱۴۰۲
ایمان عالمی از مربیان و آنالیزوهای با سابقه فوتبال کشورمان که سابقه همکاری با باشگاه استقلال را هم در کارنامه دارد می گوید برای موفقیت استقلال این تیم نیاز دارد با جذب چند بازیکن تقویت شود.

به گزارش پایگاه خبری 598، عالمی که سابقه قهرمانی آسیا با تیم استقلال را دارد در گفت و گو با همشهری آنلاین با اشاره به شرایط این تیم  تاکید کرد: همانطور که می دانید تیم استقلال در چند سال اخیر اتفاقات ناخوشایندی در بحث مدیریت استقلال افتاده و مشکل اصلی هم همین است. این رویه ادامه داشت تا به حال رسیده و ما همیشه در فصل یارگیری در جذب بازیکنان مورد نیاز همیشه مشکل داشتیم و من نمی دانم چرا همه ماجراها را می گذارند برای اول فصل که اتفاق بیفتد. حالا نکونام در بخش فنی و خطیر در بحث مدیریت آمده اند که به تیم کمک کنند ولی مستلزم این است که شرایط را برایشان فراهم کنند تا بتوانند بازیکنان مدنظرشان را جذب کنند.

وی افزود: قطعا جذب خالدآبادی دروزاه بان فصل قبل گل گهر بازیکن بسیار خوب و جوان است که با نظر کادرفنی استقلال جذب شده است. اگر شرایط فراهم شود و بازی کند مطمئنا می تواند به استقلال کمک کند. ضمن اینکه در استقلال دروازه بانی مثل حسینی با تجربه بالا حضور دارد حتی شنیدم قرار است دروازه بان دیگری هم جذب کنند. حالا از بین حسینی و خالدآبادی هر کدام اماده تر باشند بازی می کنند. به نظرم کادرفنی استقلال می خواهد از خالد آبادی استفاده کند و اگر این اتفاق بیفتد به نظرم خالدآبادی خیلی می تواند به استقلال کمک کند.

این پیشکسوت فوتبال کشورمان درباره اینکه آیا قبول دارید استقلال نسبت به بسیاری از تیم های دیگر مدعی عقب افتاده است گفت: اگر استقلال می توانست همان شرایط فصل قبل و بازیکنان خود را حفظ کند می توانست جزو تیم های خوبی باشد که تیم شان خوب چیدمان می شود ولی متاسفانه محبی و قائدی را از دست دادند و سهرابیان را جذب کردند که بازیکن خوبی است و در کنارش آریا برزگر هم بازیکن خوبی است که من در تیم ملی جوانان با او کار کرده ام بازیکن بسیار مستعدی است فقط باید شرایط فراهم شود که این بازیکن بازی کند و خودش را نشان دهد.
او افزود: به نظر من بازیکنانی که مدنظر کادر فنی بوده را باشگاه نتوانسته جذب کند. قطعا نتوانستند خوب یارگیری کنند و من دیدم کادرفنی استقلال در صحبت های خود به این موضوع اشاره می کنند. من فکر می کنم امسال استقلال بسیار کار سختی را دارد.

وی درخصوص اینکه در حال حاضر تنها نقطه قوت استقلال خود جواد نکونام است تاکید کرد: قطعا بله و اینکه هواداران علاقمند بودند آقا جواد به استقلال بیاید و سرمربی تیم شود خیلی مهم است ولی باید ابزار لازم در اختیارش باشد تا بتواند تا خودنمایی را داشته باشد.

منبع: همشهری آنلاین

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها