کد خبر: ۵۲۸۲۱۴
زمان انتشار: ۱۵:۵۰     ۰۲ مرداد ۱۴۰۲
آبی‌ها تاکنون در بازار نقل‌وانتقالات عملکرد چندان درخشانی نداشته‌اند و تا به اینجای کار به جذب چند بازیکن نه‌چندان ستاره بسنده کرده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری 598، به نقل از همشهری آنلاین: یکشنبه (دیروز) روز خوبی برای هواداران استقلال نبود. آنها صبح را با خبر جدایی قطعی مهدی قایدی از این تیم آغاز کردند و در ادامه تا به خودشان بیایند، استوری حسین‌زاده نشان داد خبری از بازگشت او نیست تا در عرض چند ساعت دو وینگر خوب فوتبال ایران از حضور در استقلال بازمانده و از این تیم دور شوند.

این موضوع نگرانی هواداران استقلال بابت فصل جدید را افزایش داد؛ چراکه آبی‌ها تاکنون در بازار نقل‌وانتقالات عملکرد چندان درخشانی نداشته‌اند و تا به اینجای کار به جذب چند بازیکن نه‌چندان ستاره بسنده کرده‌اند.

این درحالی هست که این مورد یعنی عملکرد ضعیف مدیران استقلال به‌خصوص علی خطیر مدیرعامل جدید این باشگاه در فصل نقل‌وانتقالات یک بار دیگر صدای جواد نکونام را در آورده تا جایی که او در یک استوری اینستاگرامی به این موضوع واکنش نشان داده و نوشت: «هواداران عزیز استقلال من نمی‌توانم تنها با همه چیز بجنگم بیچاره استقلال و هوادارانش، بیچاره این باشگاهی که شده بازیچه.»

جواد نکونام که به نظر می‌رسد بابت جدایی قایدی و عدم جذب حسین‌زاده به‌شدت عصبانی و نگران است، این چنین واکنش خود را بروز داد تا اولا ثابت کند در جلسات گذشته بین او و علی خطیر در پشت درهای بسته معامله‌ای درخصوص اصلاح برخی از بندهای قرارداد خودش در ازای بازگشت برخی بازیکنان در کار نبوده ضمن اینکه به این شکل نیز اعتراض خود نسبت به عملکرد ضعیف مدیران استقلال در این برهه زمانی و در فاصله 10 روز تا آغاز لیگ را مطرح کرده باشد.

در هر صورت این استوری نشان می‌دهد که نکونام به‌شدت نسبت به آینده تیمش و عملکرد استقلال در فصل جدید نگران است. او بارها در مصاحبه‌هایش اعلام کرد که بازیکنان مورد نظرش جذب نشده‌اند و او حالا باید بدون دو ستاره اصلی استقلال در فصل قبل یعنی قایدی و محبی به مصاف حریفان قدرتمندش برود.

همه اینها این درحالی است که از دفتر باشگاه استقلال خبر می‌رسد علی خطیر که بدهی‌های میلیاردی را بهانه کرده قصد دارد با صرفه‌جویی برای فصل بعدی تیمش را بسته و روانه میدان کند. در این خصوص شنیده می‌شود بازیکنانی مانند حسین‌زاده، قایدی و حتی محبی یا همین یاسین سلمانی که هنوز با تیمی قرارداد نبسته، با شعار صرفه‌جویی و رد نشدن از سقف قرارداد از استقلال دور شده‌اند و این امر نیز به‌شدت نکونام را نسبت به اتفاقات آینده این تیم و نحوه روابط فی‌مابین با علی خطیر مشکوک کرده است.

نکته قابل‌توجه اینکه علی خطیر درحالی در بین اطرافیان خود صحبت از مذاکره با 4 گزینه خارجی که نکونام آنها را معرفی کرده است مطرح می‌کند که خود نکونام نیز نسبت به این موضوع به هیچ‌وجه خوشبین نبوده و احتمالا اعتقاد دارد مذاکرات با این دسته از خارجی‌ها نیز به دلایلی به بن‌بست رسیده و با این وضعیت استقلال فصل بیست‌وسوم را با یک تیم کاملا معمولی در حد و اندازه‌های رقابت با تیم‌های میانه جدول آغاز خواهد کرد.

به نظر می‌رسد با تلاش مدیران آبی و در راس آنها علی خطیر، پروژه معمولی‌سازی تیم فوتبال استقلال برای فصل پیش شدت و سرعت گرفته که با این وضعیت به نظر نمی‌رسد سرنوشتی بهتر از فصل بیست‌ودوم در انتظار شاگردان نکونام باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها