کد خبر: ۵۲۸۲۱۷
زمان انتشار: ۱۵:۵۳     ۰۲ مرداد ۱۴۰۲
پرسپولیس در چند پست همچنان به دنبال جذب بازیکن جدید برای فصل آینده است.

به گزارش پایگاه خبری 598، به نقل از همشهری آنلاین: شرایط لیست پرسپولیس با پیوستن محمدرضا خالدآبادی به استقلال دچار پیچیدگی‌هایی شده است. از این جهت که یحیی گل‌محمدی با خارج کردن نام احمد گوهری از لیست تیمش و انتقال قرضی او به آلومینیوم یک جای خالی برای نفرات بزرگسال در لیست سرخپوشان خالی کرد. هرچند با انتقال بازیکنان جدید این لیست پر شد. یحیی به این شکل برنامه‌ریزی کرده بود که با جذب محمدرضا خالدآبادی که جزء سهمیه زیر 23 سال است نیازی نخواهد داشت تا از نفرات بزرگسالش کم کند اما انتقال این دروازه‌بان به استقلال شرایط را برای یحیی پیچیده کرده و او بابت این اتفاق هم از باشگاهش شاکی است.

هنانوف رفتنی می‌شود؟

وقتی باشگاه سپاهان به خواسته ژوزه مورایس خواهان جذب وحدت هنانوف شد، باشگاه پرسپولیس به اصفهانی‌ها پیشنهاد معاوضه این بازیکن به اضافه مبلغی را با شهریار مغانلو داد که باشگاه سپاهان موافقت نکرد. دلیل مخالفت اصفهانی‌ها هم این بوده و هست که دوست ندارند با انتقال شهریار به پرسپولیس، هواداران خود را ناراحت کنند در غیر این صورت این انتقال تا الان انجام شده بود. اما مساله دیگر اینکه دو باشگاه گل‌گهر و ذوب‌آهن هم خواهان جذب هنانوف هستند و در این میان باشگاه سیرجانی حاضر است پول خوبی بابت خرید این بازیکن پرداخت کند. پرسپولیس با فروش هنانوف در واقع با یک تیر چند نشان زده است. اول اینکه پول خوبی گیرش آمده، یکی از نفرات بزرگسالش را کم کرده و یک سهمیه خارجی‌اش نیز آزاد شده است. در حال حاضر پرسپولیس از شش سهمیه خارجی (5+1) چهار سهمیه دارد. گولسیانی، هنانوف، محمدحسین کنعانی و شهاب زاهدی در واقع خارجی‌های پرسپولیس به حساب می‌آیند که با آمدن مهاجم خارجی جدید این سهمیه به پنج می‌رسد. اگر یحیی بخواهد یک دروازه‌بان خارجی هم اضافه کند آن وقت سهمیه خارجی‌هایش تکمیل خواهد شد. از این رو احتمال اینکه یحیی با فروش هنانوف موافقت کند زیاد است و شاید جانشین او یک دروازه‌بان بزرگسال چه داخلی و چه خارجی باشد. در خط حمله هم سرمربی پرسپولیس مهاجم جدید تیمش را احتمالا جانشین فرشاد فرجی خواهد کرد.

با این تفاسیر دو بازیکن پرسپولیس ممکن است طی روزهای آتی و قبل از شروع فصل جدید رقابت‌های لیگ از لیست سرخپوشان خارج شده و جای خود را به دو بازیکن خارجی و شاید هم داخلی بدهند. از این جهت داخلی که تلاش‌های باشگاه پرسپولیس برای جذب شهریار مغانلو همچنان ادامه دارد و اگر انتقال او نهایی شود این باشگاه گام بلندی در فصل نقل و انتقالات برداشته است.

 

یحیی سهمیه خارجی‌هایش را تکمیل نمی‌کند

یحیی گل‌محمدی قصد ندارد سهمیه خارجی‌هایش را در همین تابستان پر کند و اگر تصمیم بگیرد هر دو تازه‌وارد تیمش در خط حمله و دروازه‌بان خارجی باشند آن وقت شک نکنید که وحدت هنانوف از پرسپولیس جدا خواهد شد. از این جهت که با آمدن دو خارجی به پرسپولیس سهمیه شش خارجی این تیم تکمیل می‌شود. با رفتن هنانوف، هم لیست بزرگسالان خالی خواهد شد و هم یکی از خارجی‌ها جدا می‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها