کد خبر: ۵۲۸۲۴۶
زمان انتشار: ۱۰:۵۱     ۰۳ مرداد ۱۴۰۲
رئیس شورای شهر تهران به موضوع فرونشست زمین در بزرگراه آزادگان اشاره کرد و گفت: این فرونشست به خاطر پایین رفتن منابع آبی نبود بلکه به دلیل سرقت لوله های آب بود.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از مشرق، مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران گفت: در ابتدای جلسسه امروز شورای شهر به علت ماه محرم عزاداری مختصر و کوتاهی داریم و بعد وارد برنامه شورا می شویم.

وی ادامه داد: آقای امانی عضو شورای شهر تهران گزارشی از محله جوانمرد قصاب ارائه می کنند و بعد یک نامگذاری داریم. امرز بقیه جلسه را به موضوع باغات اختصاص می دهیم.

وی در خصوص قرار بود ۶۳۰ واگن گفت:طی پیگیری های صورت گرفته، از بانک مرکزی موضوع به بانک شهر ابلاغ شد و قرار است امروز و فردا کار تمام شود و پیش پرداخت برای باز شدن ال سی داده شود.

به گفته چمران، قرار شد این ۶۳۰ به ۷۰۰ خرده ای ارتقا پیدا کند و قطعا زودتر یک سال این واگن ها تحویل داده نمی شود. البته مدتی هم برای طراحی در نظر می گیرند.

وی در پاسخ به این پرسش که قبلا قبلا نیم ساعت اول توقف در پارک حاشیه ای رایگان بود ولی الان نیستف گفت: اینقدر این پارک حاشیه ای گران شد که عده ای با آنها کاسبی می کنند. خیابان برای همه است و باید همه استفاده کنند.

وی در پاسخ به این پرسش که در برنامه هفتم برای ایمنی و مدیریت بحران موضوعی دیده نشده است، گفت: من گلایه ای کردم و نامه ای برای رئیس مجلس و کمیسیون تلفیق و .... ارسال کردم و نشست های هم داشتیم نه تنها از مدیریت بحران بلکه اصلا از مدیریت شهری در آن خبری نیست و قصوری در این زمینه رخ داده است البته با دوستان ارتباط داریم و توصیه می کنیم که این برنامه های گنجانده شود.

وی به موضوع فرونشست زمین در بزرگراه ازادگان اشاره کرد و گفت: این فرونشست به خاطر پایین رفتن منابع آبی نبوده است. به دلیل سرقت لوله های آب، آب به زیر جاده رفته و باعث فرونشست شده و یکی از آن پدیده های نوظهور است که لوله آب هم سرقت می شود. البته قطعاتی از پل هوایی و دریچه آب و سیم های برق را هم عده ای به سرقت می برند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها