کد خبر: ۵۲۸۳۴۹
زمان انتشار: ۱۵:۳۶     ۰۷ مرداد ۱۴۰۲
«مجتبی شصتی کریمی» سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در کربلا گفت که در حادثه آتش سوزی روز جمعه در این شهر، به هیچ یک از زائران ایرانی آسیبی وارد نشده و همگی در سلامت هستند.

به گزارش پایگاه خبری 598، «مجتبی شصتی کریمی» سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در کربلا در گفت‌وگو با ایرنا اظهار داشت: بر اساس اعلام مسئولان عراقی در حادثه روز گذشته آتش سوزی در خیابان امام علی (ع) کربلا، تاکنون پنج نفر جان باختند که همه آنها غیرایرانی بودند.

عصر روز گذشته (جمعه) در یک بازار تجاری قدیمی واقع در خیابان امام علی (ع) کربلا که در آن فعالیت‌های متنوع تجاری انجام می‌شود، آتش سوزی رخ داد که بر اساس اعلام آتش نشانی این شهر، پس از اطفای حریق، تیم‌های آتش نشان چهار جسد را از محل حریق خارج کردند.

به گفته آتش نشانی کربلا، اجساد برای انجام تحقیقات پزشکی قانونی، تحویل کلانتری منطقه شده است.

بر اساس اعلام رسانه های عراق، در این حادثه شماری دچار سوختگی شده‌اند.

استانداری کربلا، علت آتش سوزی را انفجار کپسول های گاز در یکی از انبارهای پارچه در خیابان یاد شده در نزدیکی های حرم مطهر امام حسین(ع) اعلام کرد.

مسئولان استان کربلا تاکنون درباره میزان خسارات و تعداد تلفات گزارشی منتشر نکرده اند اما رسانه های عراقی به نقل از یک منبع امنیتی عراقی تعداد کشته های این حادثه را تاکنون پنج نفر و تعداد زخمی های را نیز پنج نفر اعلام کرده‌اند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها