کد خبر: ۵۲۸۴۲۹
زمان انتشار: ۱۵:۵۳     ۰۹ مرداد ۱۴۰۲
سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال گفت: تاج به عنوان پدر فوتبال ایران همیشه حامی سرخابی‌ها بوده و قول حمایت از استقلال را داده است.

به گزارش پایگاه خبری 598، علی خطیر امروز با اشاره به نشستی که با مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال انجام داد، اظهار داشت: این نشست‌ها در راستای مشکلاتی که در زمینه باشگاه‌داری به ویژه باشگاه‌های بزرگ استقلال و پرسپولیس وجود دارد، به صورت روتین برگزار می‌شود. در همین راستا روزانه با فدراسیون ارتباط و مکاتبه داریم.

وی ادامه داد: این نشست قرار بود روز گذشته برگزار شود اما به دلایلی به امروز موکول شد. بحث در مورد مسائل حرفه‌ای‌سازی بود و انشاالله باشگاه استقلال با تشکیل کارگروه ویژه‌ای، به جد این بحث را پیگیری می‌کند که این اتفاقی که امسال رخ داد و منجر به حذف باشگاه شد، دیگر تکرار نشود و باعث آزردگی هواداران خوب باشگاه استقلال نشود.

سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال افزود: به هواداران قول می‌دهم تا زمانی که من هستم این اتفاق دیگر برای باشگاه استقلال رخ نخواهد داد. موضوع دیگر هم بحث بدهی‌هایی بود که از قبل بابت تبلیغات باعث به وجود آمدن اختلافاتی شده بود و منجر شد به طور موقت پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه بسته شود. با قول تاج این پرونده هم پیگیری می‌شود. تاج در جایگاه پدر فوتبال ایران است و همیشه نگاه حمایتی نسبت به دو باشگاه استقلال و پرسپولیس داشته است. او قول داد حمایت‌های لازم را از استقلال داشته باشد.

وی در مورد انتخاب مربی اسپانیایی به عنوان دستیار جواد نکونام اضافه کرد: یک مربی بدنساز و تمرین دهنده در مسیر ایران است و امروز و فردا به تهران می‌رسد و خیلی زود به تیم اضافه می‌شود. یک پزشک تخصصی اسپانیایی هم همراه «سسما» به جمع ما اضافه می‌شود.

خطیر عنوان کرد: زمانی که استقلال را تحویل گرفتیم، باشگاه از نظر اقتصادی، شرایط خوبی نداشت اما می‌خواهیم آرام آرام با کمک نکونام، فصل خوبی را برای هواداران استقلال رقم بزنیم. نکونام شرایط باشگاه را درک می‌کند و کمک می‌کند مشکلاتی که گریبان باشگاه استقلال را گرفته است را حل کنیم.

سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال در مورد اینکه نکونام قرار بود در نشست امروز شرکت کند، گفت: ما دو هفته قبل نشستی را با حضور نکونام با تاج داشتیم. امروز قرار نبود نکونام بیاید البته به او گفتم اگر وقت دارد در نشست امروز حاضر شود اما او درگیر مسائل تیمی بود. اگر لازم باشد در زمان لازم همراه نکونام خدمت تاج می‌رسیم.

وی افزود: از زمانی که من به استقلال آمدم می توانم شهادت دهم در هر جایی که از او کمک خواستیم نگاه پدرانه نسبت به استقلال داشت. قبلا هم من در فدراسیون بودم و می‌دیدم که او نگاه حمایتی نسبت به باشگاه‌های بزرگ دارد. تاج این نگاه را نسبت به استقلال و پرسپولیس دارد.

خطیر در مورد برنامه باشگاه برای نقل و انتقالات گفت: مذاکرات با بازیکنان خارجی ادامه دارد و به محض اینکه به نتیجه برسیم، آنها هم به تمرینات تیمی اضافه خواهند شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها