کد خبر: ۵۲۸۴۹۶
زمان انتشار: ۱۲:۵۸     ۱۱ مرداد ۱۴۰۲
یک تیم تروریستی با اشراف و رصد اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) در اسلامشهر منهدم شد.

به گزارش پایگاه خبری 598، سعید دوستی دادستان اسلامشهر درباره جزئیان این عملیات اظهار داشت: ‌پیرو گزارش و اشراف و رصد اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره اطلاعات شهرستان اسلامشهر یک تیم تروریستی مسلح شناسایی و منهدم شد.

دادستان اسلامشهر افزود: این تیم که قصد عملیات تروریستی علیه مردم در مراکز مختلف را داشت‌، با ورود به موقع نیروهای امنیتی متهمین آن جلب و در بازرسی به عمل آمده از مخفیگاه آنها تعداد ۶ قبضه کلت کمری‌، حدود ۸۰ عدد فشنگ و دو عدد بمب آماده انفجار (یکی ساعتی ویکی فتیله‌ای) کشف شد.

سعید دوستی دادستان اسلامشهر  در ادامه اظهار کرد: طی کشف ۲ عدد بمب از تیم تروریستی که امروز با رصد نیروهای امنیتی در شهرستان دستگیر شدند هر ۲ بمب به صورت کنترل شده در محیطی امن منفجر شد.

وی گفت: این بمب‌ها توسط نیروهای چک وخنثی‌سازی و پس از کشف، برای جلوگیری از خسارت احتمالی جانی و مالی به صورت کنترل شده در فضای باز منفجر شده و لذا صدای انفجاری که احتمالا مردم شنیدند به علت این اقدام بوده است.

وی تاکید کرد: این اتفاق تحت کنترل انجام شده و هیچ گونه خسارت جانی و مالی نداشته است و صدای انفجار در شهر نیز به این علت بوده است.

ساعتی قبل صدایی شبیه انفجار در برخی مناطق اسلامشهر به گوش رسید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها