کد خبر: ۵۲۸۶۳۲
زمان انتشار: ۰۹:۵۹     ۱۸ مرداد ۱۴۰۲
با همکاری مسئولان مربوطه، هتاکان به همسر شهید جانعلی موسی زاده در شهرستان بابلسر دستگیر شدند.

به گزارش پایگاه خبری 598 ، همسر و فرزند شهید جانعلی موسی زاده به دلیل امر به معروف نسبت به خانمی مُکشفه در شهرستان بابلسر مورد هتک حرمت و ضرب و شتم قرار گرفتند.

فرزند شهید موسی زاده طی گفت و گویی درباره این اتفاق گفت: در حال تردد در خیابان اصلی شهر با ماشین شخصی به همراه مادر خود بودم که خانمی مُکشفه بدون روسری و مانتویی کوتاه که پای این شخص هم کاملا پیدا بود، در حال عبور از عرض خیابان بوده که با بوق ماشین و اشاره دست، او را متوجه کردم که باید حجاب خود را رعایت نماید؛ اما در همان لحظه شروع به فحاشی و هوچی گری در وسط خیابان کرد و با حمله به ماشین، به هتاکی خود ادامه داد.

وی ادامه داد: مادر و یکی از اقوام مرد این خانم نیز در ادامه همراه او شده و ضمن حمله به بنده که برای دفاع از خود از ماشین پیاده شده بودم، به ماشین حمله ور شده و هتاکی و فحاشی خود را ادامه دادند.

این فرزند شهید افزود: در اثنای این اتفاق، مأمور راهنمایی و رانندگی با ماشین خود، پشت ماشین بنده پارک کرد و بدون هیچ گفت و گویی شروع به گفتن سخنان ناروایی کرد که چرا ماشین خود را در وسط خیابان نگه داشته ام و بدون توجه به رفتار و فحاشی های آن سه نفر، بنده را هل می داد که به سمت ماشین بروم و مرا تهدید به بازداشت می کرد که واقعا جای تعجب داشت که چرا به جای حمایت از آمر به معروف و بدون توجه به فحاشی ها و هتک حرمت هایی که آن سه نفر انجام می دادند، بنده را تهدید کرده و حرف های ناروایی می زند.

فرزند شهید موسی زاده یادآور شد: در اواسط صحبت هایی که بین بنده و این مأمور راهنمایی و رانندگی رد و بدل می شد، متوجه شدم آن سه نفر، مادر بنده را از ماشین به پایین کشانده و شروع به ضرب و شتم ایشان کرده اند که بسیار صحنه ناراحت کننده و دلخراشی بود و همسر شهید در وضعیت بی حالی کامل قرار گرفت و مورد هتک حرمت قرار گرفت.

وی گفت: بحمدالله با پیگیری مسئولان استانی و شهرستانی، این سه نفر که در همان شب متواری شده و با هدف فرار از منطقه به غرب استان رفته بودند، در حال برگشت، در یکی از شهرهای اطراف بابلسر، دستگیر شده و به مقامات قضایی تحویل داده شدند.

این فرزند شهید ضمن اعلان تأسف از حرکت مأمور راهنمایی و رانندگی، ابراز داشت: متأسفانه مأموری که در صحنه حضور داشت، به جای حمایت از آمر به معروف و شخصی که مورد هتک حرمت و خسارت روحی، جسمی و مالی قرار گرفته بود، از هتاکان و هنجارشکنان حمایت کرد و بنده را مورد تهدید قرار می داد که تو را بازداشت خواهم کرد.

وی افزود: همچنین هتاکان پس از دستگیری نیز در کلانتری همچنان حالت تهاجمی داشته و با وقاحت تمام، کار خود را درست می دانستند که البته پس از تفهیم اتهام، شروع به عذرخواهی کرده و تقاضای بخشش داشتند.

فرزند شهید موسی زاده در پایان ضمن تقدیر از مسئولان استانی و شهرستانی که در پیگیری این قضیه، همراهی های لازم را انجام داده و با سرکشی به همسر شهید، ایشان را مورد تفقد قرار دادند، از مسئولان قضایی استان خواستار پیگیری دقیق و کامل موضوع شد تا هتاکان و هنجارشکنان به سزای اعمال خود برسند.

هتاکان به همسر شهید بابلسری دستگیر شدند + توضیحات فرزند شهید

 

تفقد و دلجویی مدیر حوزه‌های علمیه از همسر و فرزند شهید

حجت الاسلام والمسلمین علی علیزاده، مسئول حوزه ریاست مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه به نمایندگی از آیت الله اعرافی، مدیر حوزه های علمیه از همسر و فرزند شهید جانعلی موسی زاده که از سوی هتاکان و هنجارشکنان در شهرستان بابلسر مورد ضرب و شتم قرار گرفته بودند، تفقد و دلجویی کرد.

مسئول حوزه ریاست مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه در تماس تلفنی با فرزند شهید جانعلی موسی زاده، جویای احوال همسر شهید شد و مراتب سلام، تفقد و دلجویی را از طرف مدیر حوزه‌های علمیه ابلاغ کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها