کد خبر: ۵۲۸۶۷۳
زمان انتشار: ۱۴:۱۸     ۱۹ مرداد ۱۴۰۲
احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی به مناسبت روز خبرنگار دیداری صمیمی با اصحاب رسانه قم داشت.

به گزارش پایگاه خبری 598، ظهر امروز دیدار صمیمی اصحاب رسانه قم با احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی به مناسبت روز خبرنگار در دفتر ایشان برگزار شد.

این دیدار که با استقبال خوب خبرنگاران همراه بود، اصحاب رسانه قم توانستند بدون واسطه دغدغه های خود را با نماینده شهرشان در میان بگذارند و ایشان نیز پای صحبت‌های این قشر زحمت‌کش نشست.

نماینده مردم قم در مجلس در ابتدای این دیدار ‏با تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت سالروز شهادت شهید صارمی گفت: باید با افتخار اعلام کنم که تاکنون از هیچ خبرنگاری شکایت نداشته ام.

امیرآبادی در این دیدار صمیمی حمایت از اصحاب رسانه را افتخاری برای خود دانسته و خاطر نشان کرد: خبرنگاران با رسالت روشنگری، صدای رسا، وجدان بیدار و چشم بینای جامعه هستند و در بیان حقیقت نباید از چیزی واهمه نداشته باشند. 

وی با اشاره به اینکه خبرنگاران پل ارتباطی میان مردم و مسئولان هستند، عنوان کرد: رسانه باید مستقل، آزاد و منصف باشد و ما هم تلاش می‌کنیم تا از این رسانه‌ها حمایت کنیم. وزارت ارشاد هم باید از رسانه‌های فعال، منتقد و منصف که به مشکلات مردم بیشتر توجه دارند حمایت کند.

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها