کد خبر: ۵۲۸۶۷۹
زمان انتشار: ۰۸:۲۷     ۲۱ مرداد ۱۴۰۲
دبیر قرار گاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران خبر داد:
دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از اجرای یک میلیون ۶۷۷هزار پروژه محرومیت زدایی و عمرانی توسط سپاه در سطح کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری 598، به نقل از خبرگزاری حوزه از هرمزگان، سردار ضیاالدین حزنی دبیر قرار گاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در جمع نمازگزاران نماز جمعه در پیش از خطبه ها در مسجد جامع بندرعباس در ضمن گزارش از اقدامات سپاه درباره محرومیت زدایی، اظهار داشت: ماموریت اصلی سپاه دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی و امنیت پایدار است و در کنار این ماموریت مهم، محرومیت زدایی، مردم داری، مردم یاری را در سراسر کشور با اولویت در مناطق مرزی و حساس و صعب العبور را در دستور کار قرار داده است.

وی افزود : همه رده های سپاه از دریایی و زمینی و نیروی قدس علاوه بر ماموریت ذاتی خود، محرومیت زدایی را ماموریت ویژه خود می داند و این کار را انجام می دهد.

دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد: یک میلیون ۶۷۷هزار پروژه محرومیت زدایی و عمرانی توسط سپاه در سطح کشور اتفاق افتاده که ۱۷۷هزار در بحث محرومیت زدایی و صنایع کوچک و زودبازه که توسط ساکنان بومی قابل انجام است و یک و نیم میلیون پروژه عمرانی انجام شده است.

سردار خزنی ادامه داد: انتقال و توزیع آب، زیر ساخت های آب و راه، آب و فاضلاب شهری و روستایی، مسکن محرومین، خانه عالم، درمانگاه، حسینیه، مسجد و گلزار شهدا و غیر عمرانی تهیه جهیزیه، کمک مومنانه، سبد آموزشی برای مدارس و در موضوع اشتغال، آموزش اقتصاد مقاومتی، احداث کارگاه های تولیدی، صنایع تبدیلی، استخرهای ماهی از کارهای که توسط سپاه انجام می گیرد.

وی اظهار کرد: در استان هرمزگان نیروی دریایی سپاه، قرارگاه مدینه منوره و سپاه امام سجاد (ع) سه رکن اصلی محرومیت زدایی در این استان مشغول خدمت به مردم هستند.

دبیر قرار گاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: ۳هزار ۵۰۰ عدد کولر در سه استان توزیع خواهد شد که سهم استان هرمزگان هزار عدد و دو هزار خوزستان و ۵۰۰عدد بوشهر خواهد بود.

و در پایان با تشکر از مسئولان استانی هرمزگان، افزود: تهیه کولر در واقع آسان است اما همت خود را در توزیع عادلانه و با حوصله و به دست نیازمندان برسد انجام دهند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها