کد خبر: ۵۲۸۷۰۸
زمان انتشار: ۱۴:۵۰     ۲۱ مرداد ۱۴۰۲
باشگاه پرسپولیس با انعقاد قرارداد با حامی مالی خیال خود را بابت بخش قابل توجهی از هزینه های فصل جاری راحت کرد تا بازیکنانش با آرامش بیشتری وارد هفته دوم لیگ برتر شوند.

به گزارش پایگاه خبری 598،  بیست و سومین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال در حالی آغاز شد که پرسپولیس به عنوان قهرمان لیگ برتر، جام حذفی و در پی آن سوپرجام فوتبال کشور دنبال دنبال عقد قرارداد قابل توجهی با یکی از حامیان مالی خود برای ادامه همکاری شد.

یکی از اپراتورهای تلفن که در فصل گذشته نیز زودتر از موعد مقرر حساب پرسپولیس را شارژ مالی کرده بود پیشنهاد پرسپولیس را مبنی بر عقد قرارداد پذیرفت تا نزدیک به دو سوم از هزینه‌های فصل جاری این باشگاه تأمین شود.

این در حالی است که درویش با معضل عدم پرداخت پاداش قهرمانی‌های فصل گذشته روبروست و چاره‌ای جز تأمین درآمد اضافی ندارد. باشگاه پرسپولیس نیاز به ۴۰۰ میلیارد تومان درآمد برای پرداخت قراردادهای فصل جاری و پاداش‌های فصل گذشته تیم بزرگسالان دارد.

همچنین حدود ۱۳۰ میلیارد تومان نیز هزینه‌های جاری باشگاه برای پرداخت هزینه بازی در ورزشگاه آزادی، تأمین بودجه تیم‌های پایه، حقوق کارمندان باشگاه و بلیت‌های هواپیمایی و اسکان در هتل برای هر بازی دارد.

مدیرعامل پرسپولیس با مجوز هیأت مدیره باشگاه قصد دارد بخشی از بودجه فصل جاری را بابت پرداخت پاداش قهرمانی‌های فصل گذشته کند. در صورتیکه مجوز لازم در این زمینه حاصل شود سرخپوشان تبریز با دریافت پاداش‌های خود راهی تبریز می‌شوند تا دومین بازی فصل جاری را مقابل تراکتور برگزار کنند.

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و تراکتور تبریز سه شنبه هفته جاری در ورزشگاه یادگار امام تبریز با حضور تماشاگران برگزار می‌شود.

سرخپوشان پایتخت نخستین بازی خود را با نتیجه یک بر صفر با پیروزی پشت سر گذاشتند اما تراکتوری‌ها در اصفهان تن به شکست سه بر یک مقابل سپاهان دادند.

منبع: مهر
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها