کد خبر: ۵۲۸۸۰۶
زمان انتشار: ۱۲:۵۲     ۲۴ مرداد ۱۴۰۲
مدیران بیمارستان های رژیم صهیونیستی در نامه‌ای به وزارت بهداشت این رژیم درباره فروپاشی قریب الوقوع سیستم بهداشت به دلیل کسری شدید بودجه و کاهش ارزش واحد پول این رژیم هشدار دادند.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از فارس، مدیران بیمارستان‌های وابسته به کابینه رژیم صهیونیستی با هشدار درباره تبعات کسری بودجه این بیمارستان‌ها تاکید کردند که آسیب واقعی در انتظار سیستم بهداشت این رژیم برای ارائه خدمات درمانی به بیماران است.

کانال «کان ۱۱ » تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که که مدیران بیمارستان‌ها در نامه مستقیمی به موشه آریل، وزیر بهداشت و «موشه بر سیمان توف»، مدیر کل وزارت بهداشت اسرائیل نسبت به تبعات این بحران هشدار دادند.

در این نامه، مدیران بیمارستان‌های رژیم صهیونیستی هشدار داده‌اند که سیستم بهداشت عمومی این رژیم در آستانه سقوط است که منجر به آسیب واقعی به توانایی ارائه درمان فوری و مستمر در بیمارستان‌ها می‌شود.

آنها گفته‌اند: وزارت بهداشت از ما خواسته است که فعالیت بیمارستان‌ها را کاهش دهیم تا در صورت ورشکستگی، شرکت‌های بیمارستانی تحت نظارت قرار می گیرند.

آنها تاکید کردند که کاهش فعالیت بیمارستان‌ها به منظور جبران کسری بودجه منجر به اخراج کارکنان، تمدید لیست طولانی انتظار بیماران و همچنین کاهش کیفیت خدمات خواهد شد.

در این نامه، مدیران بیمارستان‌ها همچنین خواستار برگزاری نشست فوری با وزیر بهداشت و مدیر کل وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی به منظور یافتن راه حل‌هایی برای بحران قریب الوقوع شدند.

بنا بر این گزارش تلویزیونی رژیم صهیونیستی یکی از دلایل اصلی فروپاشی مورد انتظار نظام بهداشت اسرائیل ضعف ارزش شکل(واحد پول این رژِیم) است، زیرا تمام خریدها در بیمارستان‌ها از جمله دارو، تجهیزات پزشکی و گازهای پزشکی به صورت ارزی انجام می‌شود و از همین رو بیمارستان‌ها با شکری ده‌ها تا صدها میلیون شکلی مواجه هستند.

طبق تحقیقات پزشکی، حدود هفت هزار و ۶۰۰ نفر تنها در دو سال گذشته بر اثر عفونت و بیماری‌های عفونی در بیمارستان‌های رژیم صهیونیستی جان خود را از دست دادند که در حین درمان در این بیمارستان‌ها مبتلا شدند در حالی که امکان جلوگیری از ابتلای آنها به این بیماری ها وجود داشته است.

در ماه گذشته نیز وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی هشداری را به مدیران و مسئولان بیمارستان‌ها درباره شیوع بالای باکتریمی ناشی از عفونت باکتریایی که عمدتاً در بخش‌های داخلی بیمارستان‌ها یافت می‌شود، صادر کرد.

یهودا کرملی، رئیس مرکز ملی پیشگیری از عفونت وزارت بهداشت طی پیام هشداری با تکیه بر نتایج تحقیقات نشان داد که در سال‌های ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹، حدود ۷۶۰۰ نفر در اسرائیل جان خود را در نتیجه عفونت در بیمارستان‌ها از دست داده‌اند.

داده‌ها نشان می‌دهد که تعداد مرگ و میر ناشی از باکتریمی در رژیم صهیونیستی بیشتر از تعداد مرگ و میر ناشی از سرطان روده بزرگ و سرطان سینه است. سیستم بهداشتی این رژیم همچنین تخمین می‌زند که سالانه بین چهار تا شش هزار نفر به دلیل عفونت در بیمارستان‌ها جان خود را از دست می‌دهند.

به گفته یکی از مدیران بیمارستان که وب‌سایت وای‌نت نقل کرده، برخورد با پدیده گسترش ابتلا به باکتریمی منطقی است، زیرا یک بیماری است که می توان از آن پیشگیری کرد.

وی افزود: اگر کابینه بین یک تا دو میلیارد شکل سرمایه‌گذاری کند، با خرید تجهیزات مناسب‌تر و پرسنل آموزشی می‌توان جان انسان‌ها را نجات داد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها