کد خبر: ۵۲۸۸۲۵
زمان انتشار: ۰۸:۵۷     ۲۵ مرداد ۱۴۰۲
این رسم اش نیست آقای صداوسیما؛
روزهای اخیر یکی از مجریان انقلابی در اعتراض به بازگشت حامیان جنبش ززآ به آنتن صدا وسیما ، از رسانه ملی خداحافظی کرد.

به گزارش سرویس سیاسی پایگاه خبری 598، اعلام خداحافظی محمدرضا شهبازی با رسانه ملی واکنش های متفاوتی در بر داشت. این مجری انقلابی شب گذشته در اعتراض به بازگشت حامیان جنبش ززآ به آنتن صدا وسیما، از رسانه ملی خداحافظی کرد.

مجری پاورقی با انتشار ویدئویی در صفحه ی اینستاگرامش از کناره گیری خود از صدا و سیما در اعتراض به بازگشت دو چهره حامی جنبش فتنه «زن زندگی آزادی» به تلویزیون خبر داد.

شهبازی در شرح این ویدئو نوشت:

از اجرای برنامه پاورقی کناره‌گیری کردم. دلایلش رو توی این ویدئو توضیح دادم. خلاصه‌ش اینکه قرار نیست بسیجی فحش‌خور زمان فتنه و جنگ و… باشه و در عافیت، سلاح‌ورزی‌ها و رشیدپور‌ها و آخوندی‌ها، در میدان اقتصاد و فرهنگ و سیاست جولان بدن.

قرار نیست هنوز سال شهید عجمیان و علی‌وردی نشده، فعالان و ساکنان و مشوقان فتنه برگردن روی آنتن.

ما زورمون به هیچ‌کس هم نرسه، به خودمون که میرسه! زورمون میرسه یقه خودمون رو بگیریم که آهای! مرد حسابی، بلند شو، داد بزن، نذار فحش به نظام و انقلاب و نایب امام زمان و شهدا عادی بشه. بلند شو یه دادی بزن که خون شهید آب جوی نیست که راه بیفته کف خیابون و هنوز سالش نشده به بهانه‌های مختلف اونایی که روی خونش پا گذاشتند رو برگردونید به آنتن. بلند شو فریاد بزن اون بدن عجمیان روی آسفالت داغ اتوبان کشیده نشد که شما برید سراغ اونایی که دور بدنش هلهله میکردن.

امیدوارم خدا عاقبت همه‌مون رو ختم به خیر کنه.

بیوگرافی محمدرضا شهبازی

این مجری طنزپرداز انقلابی صدا و سیما در بخش دیگری از ویدئوی خود گفت: «می روید و یک درصد مجعولی را به عنوان مخاطب اندک برنامه مطرح می کنید و می گویید حالا که شما مخاطب ندارید ما باید این ها (گلزار و رشید پور) را بیاوریم؟ ما بچه نازی آبادیم و تا تهش را خوانده ایم با ما این بازی ها را نکن.»

وی در بخش دیگری از این ویدئو گفت: «مگر ما اسگل نظام مقدسیم که من ۹ ماه مسخره کنم، بخندم، هجو کنم، حمله کنم به مثلا یه نوع سبک زندگی بعد کسی که عقد آریایی خونده رو شبی ۵۰۰ – ۴۰۰ میلیون بهش بدین بیاد برنامه اجرا کنه؟ ما رو گذاشتین حزب اللهی ها ارضا بشن؟! نمی شود که هم من باشم و هم آنها!»

واکنش‌ها به کناره‌گیری مجری پاورقی

فتنه‌گرانی که هم از توبره میخورند و هم از آخور؛ دقیقا مانند بچه های انقلابی که هم از دشمن میخورند و هم از دوست؛ منتها کتک و کنایه را.

دشمنی که قاه قاه میخندد به ریشه همه انقلابی ها که زاپاس شده‌اند برای مواقع بحران!

محمدرضا شهبازی امروز کناره گیری کرد؛ نه مثل آنهایی که پارسال کناره گیری کردند از صدا وسیمایی که همه چیزشان از آن بود و آنها را تبدیل به چهره ملی کرد، طبق میلشان رفتار کرد و بعد میلی خطاب اش کردند.

امثال شهبازی ها برای صدا وسیما در حکم یه زاپاس هستند برای هر وقت که لگدپران فتنه گر موقتا قهر می‌کنند.

این رسم اش نیست آقای صداوسیما

کمی معرفت ام آرزوست و عبرت

هنوز درد آرمان و روح الله در سینه هایمان سنگینی می‌کند.

احمدی پرتو

------------------------------------------------------------

قدرت نظام اسلامی در تسلیم سلبریتی‌ها

برگشتن چهره‌های مطرح به صداوسیما نه تنها نشانه ضعف نیست بلکه بیانگر قدرت و اقتدار نظام در برگرداندن شرایط سابق است.
افراد برگشتی با بازگشت خود هم سیاهی و رسوایی را در درون خود پذیرفته و هم صلابت و اقتدار نظام را ناخواسته فریاد می‌زنند.
بازگشت کسانی چون رشیدپور و گلزار و سلبریتی‌هایی که از اقبال عمومی برخوردارند هم توجه به خواسته عموم است هم عادی‌سازی فضا است و هم خنثی‌کردن پتانسیل درونی‌شان.
حنای ایشان برای ملت که دیگر رنگی نخواهد داشت اما بازگشت‌شان به صداوسیما معنایی عیان و آشکار خواهد داشت.
امید می‌رود سایر افراد نیز هرچه زودتر به صحنه بازآیند و با احترام و ذیل قوانین جمهوری اسلامی باردیگر به اقتدار این نظام اعتراف کنند و خود را از اعتبار پوشالی ساقط کنند ...

انجمن سواد رسانه طلاب

------------------------------------------------------------

شریک دزد و رفیق قافله

 ظاهرا رسانه ملی در آستانه سالگرد شورش اوباش در نظر دارد امثال رشید پور و گلزار و...را به آنتن بازگرداند :

واکنش‌ها به کناره‌گیری مجری پاورقی

انشاالله که این خبر، دروغ باشد...

اما اگر واقعا چنین نیتی در بین مدیران سازمان وجود دارد چرا رشید پور و گلزار؟
چرا از نمونه های ناخالص دعوت می شود؟
چرا از احسان کرمی، حمید فرخ نژاد، برزو ارجمند، ترانه علیدوستی و... ( که اصل جنس و نمونه خالص ضدیت با اسلام و انقلابند) دعوت نمی شود؟

مدیران محترم سازمان !
مگر صدا و سیما ارث پدری و ملک مطلق شما نیست؟ مگر آزاد نیستید هر تصمیمی که بخواهید یا هوس کنید را جامه عمل بپوشانید؟ باور کنید برای جذب مخاطب ، ضد انقلابهای فراری ( فرخ نژاد و دارو دسته اش ) بهتر از رشید پور و گلزار معجزه می کنند!
تعارف که نداریم! حتی اگر جرأت کنید و داریوش و گوگوش را به آنتن دعوت کنید درصد بینندگان برنامه ها به ۹۰ درصد هم می رسد!
اصلا بیایید و روراست باشید و آنتن را به چندتایی از همین دختران "زن زندگی آزادی" بسپارید! (همینهایی که هر روز در کوی و برزن می بینیم و خلایق را مفتکی به تماشای مناظر آنتالیا و پاتایا مهمان می کنند!)
باور کنید که هر برنامه ای با حضور این دختران می ترکاند!
از آنجا که "سیما ثابت" از شبکه سعودی اینترنشنال اخراج شده، خوب است از او هم برای کار در رسانه ملی دعوت کنید! برنامه های معاونت سیاسی با حضور این مجری "حرفه ای و مشهور" جان تازه ای خواهد گرفت!

فقط لطف کنید و از این به بعد برای امثال آرمان علی وردی و روح الله عجمیان آبغوره نگیرید، سخنرانی مذهبی پخش نکنید، پز انقلابی ندهید و درباره احکام برادر و خواهر رضاعی انیمیشن نسازید!
چون دیگر هیچ کودک یا حتی نوزادی ژست انقلابی و بسیجی شما را باور نخواهد کرد! ( حتی اگر به مدت ۲۰ سال رئیس بسیج شبکه العربیه بوده باشید!)

مدیران ارجمند !
احتمالا می دانید در زبان فارسی به کسی که صبح، برنامه سازی در صدا وسیمای ج.ا.ا را به امثال رشیدپور و گلزار بسپارد و عصر برای شهدای مقابله با آشوبهای پائیز گذشته مرثیه بسراید، چه می گویند؟
اگر نمی دانید به عنوان این مطلب نگاه کنید!

دکتر محمد صادق کوشکی

------------------------------------------------------------

دل‌نوشته‌ای از یک فعال رسانه‌ای به محمدرضا شهبازی عزیز و انقلابی

و اما بعد... آقا محمد فیلم خداحافظی‌ات از پاورقی را دیدم و آتشی که از دیدن بی غیرتی‌ها در وجودت زبانه میکشید و تو را میسوزاند را هم، دیدم... حق داری از تبعیض ها ناراحت باشی، حق داری از مسائل و فشارهای رسانه‌ای رنجیده خاطر باشی... حق داری برادرم!!!
اما آنچه که به زعم من حق نداری، این است که میدان را برای برای امثال رشیدپور خالی کنی... بهتر از من میدانی که امروز کارسازترین ابزار جنگی در دنیا، بمب اتم و پهباد و موشک نیست! ابزاری کارآمدتر وجود دارد به نام رسانه و تکنولوژی! امروز رسانه‌ها توازن قدرت را تعریف میکنند!!!

تو و امثال تو نماینده‌ و رسانه‌ی قشر انقلابی در صدا و سیما هستید و باید صدای انقلابی‌ها بمانید!

برادرم در روزگاری که نیروهای انقلابی را از بالاترین منسب‌های کشور حدف میکنند، تو خودت را با دست خودت حذف نکن و نرو! بمان و بدان خیلی ها از بودنت سوخته‌اند...
نمیدانم اگر جای تو بودم، به توصیه خودم عمل میکردم و میماندم یا نه؟ واقعا سخت است بمانی و خون دل بخوری و کار درست را انجام دهی! اما در این کلام مولایمان امیرالمومنین علی (علیه السلام) تفکرنما ؛ «پس صبر كردم در حالى كه گويا خار در چشم و استخوان در گلوى من مانده بود»

میلاد خورسندی

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۲
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها