کد خبر: ۵۲۸۹۸۹
زمان انتشار: ۱۱:۵۱     ۳۰ مرداد ۱۴۰۲
رئیس جمهور برای دیدار و گفت‌وگو با مراجع عظام تقلید و شرکت در اجلاس روز جهانی مساجد وارد قم شد.

به گزارش پایگاه خبری 598، ‌سید ابراهیم رئیسی صبح امروز دوشنبه به منظور زیارت حرم مطهر حضرت معصومه(س)، دیدار و گفت‌وگو با مراجع عظام تقلید و شرکت در اجلاس روز جهانی مساجد در مسجد مقدس جمکران وارد استان قم شد.

رئیس جمهور در بدو ورود در حرم حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها از سوی مسئولین استانی مورد استقبال قرار گرفت.

رئیس جمهور با آیت‌الله نوری‌همدانی دیدار کرد
‌‌ رئیس جمهور در نخستین برنامه در سفر به استان قم، به دیدار آیت‌الله حسین نوری‌همدانی از مراجع عظام تقلید رفت و گزارشی از آخرین وضعیت کشور در حوزه بین‌الملل، اقتصاد، عمران، سیاسی و ... ارائه کرد.

آیت‌الله حسین نوری‌همدانی در دیدار رئیس جمهور ضمن تشکر از زحمات دولت گفت: از شما درخواست داریم که توجه بیشتری به وضع معیشت مردم شود خصوصآ موضوع ارزش پول ملی را دنبال کنید.

این مرجع تقلید ریشه کن کردن فقر و جهل وتبعیض را از وظایف مسئولین دانست و افزود: ما در جریان تلاش شبانه روزی شما هستیم از جمله سفر به استان‌ها و دیدار از نزدیک با مردم و گوش کردن به مشکلات آن‌ها از ویژگی این دولت است که باید ادامه پیدا کند و در این مدت هم خدماتی صورت گرفته است وجای تقدیر دارد.

وی افزود: اما باید توجه داشت طبق سفارش حضرت امیرالمؤمنین علیه السلام اصل رضایت مردم است الان مشکلات معیشتی مردم را آزار می‌دهد که دولت باید این موضوع را حل کند.

آیت‌الله نوری‌همدانی بر حل مشکل کاهش ارزش پول ملی تأکید کرد و افزود: نباید نسبت به اقدامات انجام شده سیاه نمایی کرد و مردم را از انقلاب ناامید نمود امروز دشمنان ما تمام سعی شان نا امید کردن ملت است.

دیدار رئیس جمهور با آیت الله سبحانی
آیت‌الله سید‌ابراهیم رئیسی در ادامه دیدارهایش با مراجع تقلید در قم، ‌با آیت‌الله سبحانی از مراجع عظام تقلید دیدار و گفتگو کرد.

رئیس جمهور در این دیدار با اشاره به مشکلاتی که دولت در آغاز کار داشت، به دغدغه‌‌های دولت در سفرهای استانی کرد و  گفت: بحمدالله در گرانی و تورم شاهد روند کاهشی هستیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها