کد خبر: ۵۲۹۰۰۱
زمان انتشار: ۱۳:۳۱     ۳۰ مرداد ۱۴۰۲
مدیرکل روابط عمومی هواپیمایی مطرح کرد
‌حسام قربانعلی گفت: برای ایام اربعین راه اندازی پرواز‌های اصفهان، شیراز و زنجان به نجف، توسط هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران نهایی شد.

به گزارش پایگاه خبری 598، حسام قربانعلی اظهار داشت: عرضه بلیت پرواز‌های اربعین در سایت شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به آدرس iranair.com در حال انجام است.

وی توضیح داد: پیش از این هم اعلام شد که با هدف کوتاه‌کردن دست سوءاستفاده‌گران، بلیت پرواز‌های اربعین را در ساعت‌های نامشخص و به صورت ناگهانی در طول روز عرضه می‌کنیم، بنابراین زوار اگر با یک بار مراجعه موفق به تهیه بلیت نشدند، نگران نباشند و در ساعاتی دیگر مجددا به سایت مراجعه کنند.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی کرده‌ایم برای ایام اربعین بیش از ۱۰۰ پرواز توسط شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران انجام شود، اضافه کرد: برای ایام اربعین راه اندازی پرواز‌های اصفهان، شیراز و زنجان به نجف توسط هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران نهایی شده است.

مدیرکل روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: برنامه‌ریزی کرده‌ایم مسیر‌های سمنان و شاهرود به نجف هم به زودی راه اندازی شود.

 کاهش قیمت بلیت پرواز تهران-نجف برای روز‌های پس از اربعین

قربانعلی افزود: در راستای کاهش نرخ بلیت برای زوار اربعین، ایجاد تسهیلات و مدیریت سفر، امروز برنامه‌ریزی شد قیمت بلیت برای پرواز‌های رفت از تهران به نجف در بازه زمانی ۱۶ تا ۲۰ شهریور با قیمت ۲.۵ میلیون تومان بر روی سامانه ایران‌ایر به آدرس www.iranair.com قرار گیرد.

وی اضافه کرد: از قبل هم اعلام شده بود که برای بازه زمانی ۲۷ مرداد تا ۹ شهریور قیمت بلیت مسیر نجف به فرودگاه امام خمینی (ره) به ۲.۵ میلیون تومان کاهش یافته است؛ بنابراین گزارش پیش از این مصوب شده بود قیمت بلیت رفت و برگشت اربعین از تهران و بسیاری از استان‌ها ۸ میلیون تومان و از مشهد ۹.۵ میلیون تومان باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها