کد خبر: ۵۲۹۰۸۴
زمان انتشار: ۰۹:۴۳     ۰۱ شهريور ۱۴۰۲
همزمان با حماسه عظیم اربعین حسینی، فایل پی دی اف ۲۵ پوستر اینفوگرافی اربعینی به زبان های فارسی و عربی و انگلیسی و اردو منتشر شد.

به گزارش پایگاه خبری 598، همزمان با حماسه عظیم اربعین حسینی، فایل پی دی اف ۲۵ پوستر اینفوگرافی اربعینی به زبان های فارسی و عربی و انگلیسی و اردو منتشر شد.

بر اساس این گزارش، این اثر، مجموعه ای علمی هنری است که به علت تعداد و تنوع پوسترها در موضوع اربعین، در حقیقت دانشنامه فشرده ای درباره حماسه اربعین حسینی است.

در این اثر حماسه عظیم اربعین از منظر: مبانی معرفتی، خاستگاه تاریخی، چگونگی و فرایند فرهنگ شدن آن، تحلیل و آنالیز مهمترین عناصر آن (زیارت + پیاده روی)، کارکردشناسی و دستاوردشناسی اربعین و رسالت ها و مسئولیت ها بر بستر این حماسه عظیم معرفی شده و مورد مطالعه علمی قرار گرفته و بر اساس آن ایده یابی تبلیغی و فرهنگی معرفی شده است.

این اثر که به زبان های عربی و فارسی و انگلیسی و اردو تهیه شده است، آسانترین و جذابترین اثر برای بازشناسی اربعین برای زائر و خادم و یا شیفته دورافتاده و یا طالب کشف حقیقت اربعین در گستره جهانی است.

گفتنی است به علت وجود این پوسترها به مهمترین زبان های اسلامی (عربی) و شیعی (فارسی - اردو) و جهانی (انگلیسی) به کمک تنوع چند زبانه این پوسترها می توان هم در متن حماسه اربعین به صورت مستقیم و هم به صورت مجازی برای جاماندگان از آن، به ارتباط گیری با دیگر زائران اربعین پرداخت.

 

دانلود پوستر فارسی

دانلود پوستر عربی

دانلود پوستر انگلیسی

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها