کد خبر: ۵۲۹۱۴۳
زمان انتشار: ۰۹:۱۳     ۰۲ شهريور ۱۴۰۲
پلیس راه راهور محدودیت‌های ترافیکی اربعین حسینی (ع) از روز جمعه ۲۷ مرداد تا جمعه ۱۷ شهریور ۱۴۰۲ در جاده‌های کشور را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری 598، پلیس راه کشور با صدور اطلاعیه‌ای محدودیت‌های ترافیکی جاده های کشور در ایام اربعین حسینی (ع) از روز جمعه ۲۷ مرداد تا جمعه ۱۷ شهریور ۱۴۰۲ را اعلام کرد.

متن اطلاعیه را در ادامه بخوانید:

۱- استان ایلام

الف- محدودیت تردد همه تریلرها، کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی که از ساعت ۷ صبح روز جمعه ۲۷ مرداد اعمال شده بود تا ساعت ۷ صبح روز دوشنبه ۲۰ شهریور از محورهای منتهی به (دهلران ـ مهران)، (حمیل ـ ایلام)، (قلاجه ـ ایلام)، (ایلام ـ ملکشاهی ـ مهران) و (ایلام ـ مهران) ادامه دارد.

ب- از امروز تا ۲۰ شهریور اعمال هرگونه محدودیت و ممنوعیت ترافیکی برای همه خودروها در مسیرهای منتهی به پایانه مرزی مهران با توجه به شرایط ترافیکی و بنابر صلاحدید ماموران در محل صورت خواهد گرفت و اطلاع رسانی لازم نیز در همان زمان انجام خواهد شد.


۲ ـ خوزستان و چهارمحال و بختیاری

الف ـ تردد کلیه کامیون‌ها و تریلرها از ساعت ۷ صبح روز جمعه سوم شهریور، تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۱۷ شهریور در مسیر (اهواز ـ خرمشهر) و بالعکس ممنوع است و خودروهایی که قصد رفتن به خرمشهر را دارند می‌توانند از مسیر اهواز ـ آبادان ـ خرمشهر و بالعکس تردد کنند.

ب ـ محدودیت تردد همه اتوبوس‌ها که از ساعت ۷ صبح روز جمعه ۲۷ مرداد اعمال شده بود تا ساعت ۷ صبح روز جمعه ۱۷ شهریور در محور هفتگل، باغملک، ایذه، دهدز و شهرکرد و بالعکس ادامه دارد و مسیر اهواز، اندیمشک، خرم آباد، الیگودرز، اصفهان و شهرکرد و بالعکس بعنوان مسیر جایگزین تعیین شده است.

۳ ـ استان کرمانشاه

الف - محدودیت تردد همه تریلرها، کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین موادسوختی و فاسد شدنی که از ساعت ۷ صبح روز جمعه ۲۷ مرداد اعمال شده بود تا ساعت ۷ صبح روز شنبه ۱۸ شهریور از محورهای (اسلام آباد غرب ـ پلدختر)، (حمیل ـ سرابله)، (اسلام آباد ـ قصرشیرین) و بالعکس ادامه دارد.

ب) محدودیت تردد همه تریلرها، کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی که از ساعت ۷ صبح روز جمعه ۲۷ مرداد اعمال شده بود تا ساعت ۷ صبح روز شنبه ۱۸ شهریور از محور کمربندی سرپل ذهاب به قصرشیرین (ریخک) ادامه خواهد داشت و مسیر محور قدیم سرپل ذهاب به قصر شیرین (قره بلاغ) مسیر جایگزین تعیین شده است.

۴ ـ استان لرستان

الف - تردد همه تریلرها، کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۷ صبح روز پنجشنبه نهم شهریور تا ساعت ۷ صبح روز چهارشنبه ۱۵ شهریور از محورکوهدشت، پلدختر، و اسلام آباد وبالعکس ممنوع است.

ب- تردد همه ناوگان مسافری (اتوبوس، مینی بوس و سواری کرایه) از ساعت ۷ صبح روز پنجشنبه نهم شهریور تا ساعت ۷ صبح روز چهارشنبه ۱۵ شهریور از محور خرم آباد، کوهدشت و پلدختر و بالعکس ممنوع است و مسیر آزادراه خرم آباد ـ پل زال به عنوان مسیر جایگزین تعیین می‌شود.

۵ ـ استان بوشهر

الف- تردد همه ناوگان مسافری (اتوبوس و مینی بوس) تا ساعت ۲۴ روز دوشنبه ۲۰ شهریور از محورهای (بین استانی اهرم، بوشکان و فراشبند)، (محور ساحلی بوشهر – گناوه)، (محور ساحلی بوشهر- دیر)، (محور اهرم – برازجان)، و بالعکس ممنوع است.

در صورت بروز مشکلات ترافیکی در استان‌های درگیر مراسم اربعین و بر اساس تدابیر ابلاغی، محدودیت تردد برای خودروهای باری حامل مواد سوختی و فاسد شدنی نیز اعمال خواهد شد و علاوه بر محدودیت‌های پیش بینی شده در محورهای منتهی به مرزهای درگیر طرح اربعین در صورت افزایش حجم تردد و نداشتن گنجایش سطح راه و به منظور تخلیه بار ترافیکی محدودیت‌هایی به صورت روزانه و مقطعی برای انواع خودروها در این محورها اعمال خواهد شد.

همچنین مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با شماره تلفن ۱۲۰ و ۸۸۲۵۵۵۵۵۵ (۱۰ خط) به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و امداد رسانی احتمالی به هموطنان عزیز کشورمان می‌باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها