کد خبر: ۵۲۹۱۵۶
زمان انتشار: ۱۳:۴۸     ۰۲ شهريور ۱۴۰۲
سازمان هواشناسی آخرین پیش‌بینی‌ها را از وضعیت جوی کشور طی ۵ روز آینده اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری 598، به نقل از همشهری آنلاین، سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد امروز (پنجشنبه) در برخی‌ نقاط‌ واقع‌ در اردبیل‌، شمال استان‌های آذربایجان شرقی‌ و آذربایجان غربی‌، ارتفاعات‌ البرز مرکزی و غربی‌ رگبار پراکنده، گاهی‌ رعد و برق‌ و وزش‌ باد شدید موقت‌ رخ‌ می‌دهد.

جمعه‌ در برخی‌ مناطق‌ واقع‌ در شمال غرب‌ و استان‌های ساحلی‌ دریای خزر و شنبه‌ در برخی‌ مناطق‌ شمال شرق‌ و استان‌های ساحلی‌ دریای خزر رگبار باران، رعد و برق‌ و وزش‌ باد شدید موقت‌ پیش‌بینی‌ می‌شود که‌ بارش‌ در خراسان شمالی‌ و گلستان شدت‌ بیشتری خواهد داشت‌.

یکشنبه‌ در برخی‌ مناطق‌ شمال شرق‌ و سواحل‌ دریای خزر و بخش‌هایی‌ از جنوب‌ بارش‌ پراکنده رخ‌ می‌دهد.

دوشنبه‌ در برخی‌ مناطق‌ هرمزگان، جنوب‌ سیستان و بلوچستان و جنوب‌ کرمان، رگبار و رعد و برق‌ و وزش‌ باد شدید موقت‌ انتظار می‌رود.

طی‌ ۴ روز آینده در نوار شرقی‌ کشور، به ویژه منطقه‌ زابل‌، در بعضی‌ ساعات‌ وزش‌ باد شدید و خیزش‌ گرد و خاک‌ رخ‌ می‌ دهد.

همچنین‌، امروز و فردا در برخی‌ مناطق‌ جنوب‌ شرق‌، جنوب‌ غرب‌ و شنبه‌ و یکشنبه‌ در برخی‌ مناطق‌ استان‌های واقع‌ در دامنه‌های جنوبی‌ البرز و بخش‌هایی‌ از مرکز در بعضی‌ ساعات‌ وزش‌ باد به‌ نسبت‌ شدید تا شدید و خیزش‌ گرد و خاک‌ پیش‌بینی‌ می‌شود.

شنبه‌ در استان‌های ساحلی‌ دریای خزر کاهش‌ محسوس‌ دما و در استان‌های واقع‌ در دامنه‌های جنوبی‌ البرز و بخش‌هایی‌ از مرکز کاهش‌ نسبی‌ دما رخ‌ می‌دهد.

جمعه‌ شمال خلیج‌ فارس‌ و شنبه‌ و یکشنبه‌ دریای خزر و خلیج‌ فارس‌ مواج‌ خواهد بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها