کد خبر: ۵۲۹۴۶۷
زمان انتشار: ۱۴:۴۱     ۱۴ شهريور ۱۴۰۲
تمهیدات لازم برای بازگشت زائران اربعین حسینی از مرزهای هشت‌گانه اندیشیده شده است.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران، وزیر کشور سه‌شنبه از طریق فرودگاه آبادان وارد استان خوزستان شد و با بالگرد به شلمچه رفت؛ وحیدی پس از حضور در گذرگاه مرزی شلمچه آخرین وضعیت بازگشت زائران اربعین را مورد بررسی قرار داد.  

وی گفت:  تلاش های خوبی  استانداران عزیز ، فراجا،  سپاه ، ارتش، وزارت بهداشت  برای اربعین انجام دادند  و همه برای  خدمت به زوار بسیج بودند.


 وزیر کشورادامه داد :تاکنون حدود ۴ میلیون زائر برای زیارت کربلا از مرز‌های ایران خارج شده‌اند و بیش از ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر از زائران برگشته‌اند.

وی تاکید کرد: حدود یک میلیون و ۴۵۰ هزار زائر از پایانه‌های مرزی استان خوزستان عازم کربلا شده‌اند و بیش از ۳۰۰ هزار نفر از هر دو پایانه مرزی این استان برگشته‌اند.

وحیدی گفت: همه دستگاه‌ها پای خدمت‌رسانی به زائران هستند و در این باره رضایت خوبی از زائران دریافت کردیم و پیش‌بینی شده است که یک تعداد از موکب‌ها تا ۳۰ صفر برای خدمت‌رسانی به زائران در پایانه‌های مرزی خوزستان بمانند.

وزیر کشور ادامه داد: برای حمل ونقل زائران تدارک دیده شده و تعداد اتوبوس‌های قابل توجهی پیش‌بینی شده و مشکلی نیست و طی بازدیدی که داشتیم زائران مشکلی نداشته‌اند. خیلی از زائران جمعه و شنبه برمی‌گردند، برای عده‌ای که بعد از جمعه و شنبه برمی‌گردند امکانات لازم پیش‌بینی شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها