کد خبر: ۵۲۹۵۲۵
زمان انتشار: ۱۵:۲۵     ۱۸ شهريور ۱۴۰۲
ستاد مرکزی اربعین حسینی(ع) از مردم و دستگاه های مختلفی که به برگزاری هرچه با شکوه‌تر مراسم اربعین امسال کمک کردند، قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری 598، ستاد مرکزی اربعین حسینی(ع) در اطلاعیه‌ای با تشکر از مردم و دستگاه های مختلفی که به برگزاری هرچه با شکوه‌تر مراسم اربعین امسال کمک کردند، اطمینان داد با بهره‌گیری از تجارب حاصله، راهپیمایی اربعین سنوات آتی به شکل شایسته‌تری برگزار شود.

متن اطلاعیه به شرح زیر است:

«حیاتنا الحسین»

بسمه تعالی

با الطاف واسعه الهی؛ پرچم بلند حضرت سیدالشهدا(ع) که نشانه اراده پروردگار برای برافراشتن پرچم اسلام و اهل بیت (علیهم اسلام) است، با حضور حماسی و ده‌ها میلیونی دلدادگان آن حضرت در جوار اعتاب مقدسه و بارگاه مطهر ائمه اطهار(علیهم السلام) پرشورتر از قبل به اهتزاز درآمد و پیام جهانی شدن اربعین را به سراسر عالم مخابره کرد، ضمن اینکه برخلاف تبلیغات گسترده دشمنان، رقم بی سابقه بیش از ۴ میلیون زائر از مرزهای ایران به اقیانوس زوارالحسین(ع) پیوستند.

بی شک میزبانی خالصانه ملت شریف عراق و همکاری شایسته و مثال زدنی دولت خصوصاً وزیر محترم کشور عراق، درکنار اقدامات ارزشمند یکایک خادمین ایران اسلامی که منجر به رضایتمندی قاطبه زائران در اربعین ۱۴۰۲ شد، هرگز فراموش نمی‌شود که ان شاء الله مرضی رضای باریتعالی و ذخیره آخرت یکایک دلدادگان حسینی(ع) قرار گیرد.

ستاد مرکزی اربعین حسینی(ع) بر خود فرض می داند در ابتدا از میزبان اصلی این مراسم (دولت و ملت عزیز عراق) و سپس از تمامی خادمان اربعین به ویژه ریاست محترم جمهور، معاون اول محترم، وزارتخانه ها، رسانه ملی، نیروهای مسلح، سازمان‌ها، شهرداری‌ها، نهادهای انقلابی، استانداران و ستادهای استانی اربعین، ستاد اربعین عراق، کمیته های ۱۸ گانه، موکبداران، خادمان و تلاشگران این حماسه عظیم که به شکل‌های مختلف با تلاش شبانه روزی نسبت به ارائه خدمات شایسته به زوار اربعین اقدام کردند، تقدیر و تشکر کند.

همچنین از یکایک زائران عزیز و گرانقدر که با خادمان خود در ستاد مرکزی اربعین حسینی(ع) از بدو ثبت نام در سامانه سماح تا زمان مراجعت از سفر، خصوصا مدیریت زمان و شرکت در پویش های مرهم زائر، نذرسفر، پاسداشت شهدای امنیت و ... در مدیریت مراسم سال‌جاری همکاری شایسته‌ای داشتند، تقدیر و تشکر صمیمانه داشته باشد و رواست سجده شکر به درگاه خالق بی نیاز از بابت حضور پرشور، بی نظیر، حماسی و توفیق خدمتگزاری بی شائبه به زائران عزیز، به جای آوریم و ان شاءالله با بهره‌گیری از تجارب حاصله، اربعین سنوات آتی را به نحو شایسته‌تری خدمتگزاری کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها