کد خبر: ۵۲۹۵۸۴
زمان انتشار: ۰۹:۰۱     ۲۰ شهريور ۱۴۰۲
این روزها پس از بحران‌های داخلی رژیم صهیونیستی مسؤولان بلندپایه این رژیم جعلی برای روحیه دادن به مردم‌شان مجبورند قُمپز در کنند و به هذیان‌گویی افتادند.

به گزارش پایگاه خبری 598، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:

گفت: «‌دیوید بارنیا» رئیس ‌موساد در کنفرانس سالانه خود گفته است «‌زمان آن رسیده که از ایران به گونه‌ای دیگر انتقام بگیریم‌»!

گفتم: ۴۵ سال است که هرچه در توان داشتند را به کار گرفتند و هرچه زور داشتند زدند ولی نه فقط نتوانستند هیچ غلطی بکنند بلکه این روزها با ده‌ها بحران روبه‌رو هستند و به قول خودشان با سقوط تنها چند قدم فاصله دارند، حالا قراره چه بکنند؟!

گفت: اعلام کرده که چند عملیات انفجاری در سراسر ایران انجام خواهند داد! و حتی تصویر برخی از فرماندهان را هم نشان داده و گفته آنها در لیست ترور هستند!

گفتم: بلانسبت الاغ و دور از جون همه خرهای دنیا، این یارو عجب خریه؟! اگر توان این کارها را دارد چرا اعلام می‌کند؟! این‌جور اقدامات را اول انجام می‌دهند و بعد اعلام می‌کنند.

گفت: بدجوری بهشون فشار اومده و برای روحیه دادن به صهیونیست‌ها مجبورند قُمپز در کنند!

گفتم: ایول! شغالی توی جنگل راه می‌رفت و داد می‌زد که فیل می‌خورم! ببر لت و پار می‌کنم! پلنگ تیکه تیکه می‌کنم و می‌خورم! در همین بین چشمش به شیر افتاد که داره زیر چشمی نگاهش می‌کنه، از ترس خودشو خیس کرد و با صدای لرزان گفت؛ البته بعضی وقت‌ها .... زیادی هم می‌خورم!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها