کد خبر: ۵۲۹۵۸۸
زمان انتشار: ۰۹:۰۸     ۲۰ شهريور ۱۴۰۲
الحمد لله الذی جعل اعدائنا من الحمقاء...
رصد رسانه‌های براندازان نشان می‌دهد که این جریان در یک تردید و دودلی عمیقی بسر می‌برد به این معنا که هرقدر بر تنش‌های خیابانی و استفاده از سلاح‌های سرد و گرم بر علیه مردم و نیرو‌های امنیتی بیشتر شود حاکی از همین تردید عمیق در همراهی و اثر گذاری نیرو‌های میدانی خود است.

سرویس سیاسی پایگاه خبری 598- رضا احمدزاده| اینروز‌ها با نزدیک شدن به سالگشت فتنه سال گذشته باز هم شاهد تحرکات رسانه‌ای در داخل و خارج کشور برای ایجاد تنش‌های کور و احتمالا کشته سازی برای داغ کردن تنور فتنه براندازی از سوی معاندان هستیم که هر یک به فراخور حال خود گوشه‌ای از این ماموریت میدانی و رسانه‌ای را بر عهده گرفته اند که در این نوشتار به بخش‌هایی از آن ذیلا اشاراتی خواهیم داشت:

۱- با بی نتیجه ماندن حرکات سال گذشته که به فروپاشی شورای انقلاب فواحش و خود فروخته گان خارج از کشور که شامل افرادی چون: علینژاد، امیر عباس فخر آور، حامد اسماعیلیون و... می‌گردید بنظر می‌آید که در فاصله زمانی مانده تا ۲۵ شهریور ماه سازماندهی به زعم ایشان این شورا غیر ممکن خواهد بود. انقلابی بی یال و کوپال و اشکم که بیشتر کاربردی درآمدزا برای خارج نشینان داشته و دارد تا دیگران.

۲- بنظر این راقم با توجه به تجربه سال گذشته براندازان، باید این را فهمیده و درک کرده باشند که دیگر اقدامات رسانه‌ای – سیاسی صرفا جوابگوی خواسته‌های نامشروع ایشان نخواهد بود در نتیجه با در نظر گرفتن اقدامات نیرو‌های امنیتی در چند وقت گذشته که به دستگیری و کشته شدن عناصر مسلح و قاچاقچیان سلاح و مهمات انجامید اقدامات تروریستی همانند حوادث شاهچراغ شیراز و دیگر حوادث مشابه دور از انتظار نخواهد بود.

۳- رصد رسانه‌های براندازان نشان می‌دهد که این جریان در یک تردید و دودلی عمیقی بسر می‌برد به این معنا که هرقدر تکیه کردن و تاکید بر تنش‌های خیابانی و استفاده از سلاح‌های سرد و گرم بر علیه مردم و نیرو‌های امنیتی بیشتر شود حاکی از همین تردید عمیق در همراهی و اثر گذاری نیرو‌های میدانی خود است که در این بازه زمانی شاهد آن هستیم لذا نباید بیمی بخود راه داده و با قدرت از عناصر را سر جای خود نشاند.

۴- اینان چنان از انقلاب (شما بخوانید شورش و فتنه) و ادامه انقلاب خود سخن می‌رانند که گویی دارای رهبرانی کاریزماتیک ستادی و میدانی هستند که امسال نیز قصد ادامه راه تا حصول نتیجه دلخواه را دارند. اما ملت ایرانی بخوبی و بدرستی نام انقلاب فواحش را به این شورش داده اند، زیرا وقتی می‌بینند که افرادی که سنگ این امر را بر سینه می‌زنند: برهنه / بدسابقه / بی حیا و فاقد عفت و پاک دامنی بوده و خود را مفتخر به لقب بی ناموس نیز کرده اند بخوبی درک خواهند کرد که باید صف خود را از صف اینان جدا کنند.

با کاریکاتور انقلاب فواحش می‌توان ساعت‌ها خندید!

۵- گیلا گاملیل، وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی نیز چندی پیش در لندن با شماری از همکاران شبکه‌های صدای آمریکا، بی‌بی‌سی، ایران اینترنشنال و رادیو فردا ملاقات کرد. در این دیدار که: علی‌اصغر رمضانپور (مدیر اینترنشنال)، علیرضا نوری‌زاده (ایران فردا)، فواد پاشایی (حزب مشروطه)، پانته‌آ مدیری (مجری)، ژیار‌گل (بی‌بی‌سی فارسی)، آرش سیگار‌چی (صدای امریکا)، نازنین انصاری (کیهان لندن)، عرفان فرد، امین دهنوی و... حضور داشتند را باید در راستای خط دهی جبهه خارجی – رسانه‌ای براندازان تلقی کرد. اما در داخل اقدامات همر‌های با براندازان بیشتر در قالب ایجاد تشویش و ناامیدی و نگرانی نسبت آینده باید مورد ارزیابی قزار گیرد. در این رابطه توقیف و یا تذکر به برخی رسانه‌ها و همچنین برخی مطالب در رسانه‌های غرب گرا موید همین امر می‌باشد.

در مجموع آیا نباید به استناد حدیت معصوم (ع) که می‌فرمایند: الحمد لله الذی جعل اعدائنا من الحمقاء... با حفظ هوشیاری و آمادگی همیشگی بر این همه بلاهت و حماقت ساعت‌ها خندید و شاد شد؟

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها