کد خبر: ۵۲۹۶۲۱
زمان انتشار: ۱۵:۲۲     ۲۱ شهريور ۱۴۰۲
شناور بودن ساعات اداری تمامی دستگاه‌های ملی و استانی مستقر در شهر تهران با استناد به تصویب‌نامه هیئت وزیران از دیگر مصوبات مهم جلسه شورای هماهنگی ترافیک استان تهران بود.

به گزارش پایگاه خبری 598، هفتمین جلسه شورای هماهنگی ترافیک استان دیروز به ریاست میرمحمد غراوی سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی و با حضور اعضای شورای ترافیک، مسئولان شهرداری و آموزش و پرورش شهر تهران، مسئولان شهرستان‌های استان و فرمانداران استان ویژه اقدامات و تمهیدات لازم در آستانه بازگشایی مدارس و ستاد مهر برگزار شد.

در این جلسه گزارشی از اقدامات اجرا شده و در دست اجرای شهرداری تهران از جمله رایگان شدن ناوگان حمل و نقل عمومی برای دانش آموزان و دانشجویان در مهرماه، اضافه شدن ۳۴۰ دستگاه اتوبوس و ۲۰۰ دستگاه ون جدید به ناوگان، بازآماد کردن (اورهال) قطارهای موجود در خطوط ریلی، ساماندهی سرویس مدارس در قالب سامانه سپند، تصویب نرخ سرویس مدارس در فرمانداری تهران و … ارائه شد.

در این نشست مقرر شد سایر فرمانداران استان نیز جلسات شورای هماهنگی ترافیک شهرستان ویژه مهر را تشکیل و ضمن ثبت مصوبات آن و سایر مصوبات قبلی در سامانه ثبت مصوبات شورای عالی ترافیک نسبت به ساماندهی سرویس مدارس مطابق با دستورالعمل‌های قبلی ابلاغ شده اقدام کنند.

شناور بودن ساعات اداری تمامی دستگاه‌های ملی و استانی مستقر در شهر تهران با استناد به تصویب‌نامه هیئت وزیران از دیگر مصوبات مهم این جلسه بود.

همچنین با عنایت به ضرورت روان سازی ترافیک در مهر و به منظور جلوگیری از تشدید ترافیک مقرر شد در مهر از برگزاری نمایشگاه در محل نمایشگاه بین المللی خودداری و تمامی نمایشگاه‌ها در صورت نیاز به نمایشگاه شهر آفتاب و یا سایر شهرها و استان‌های کشور منتقل شوند.

منبع: مهر
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها