کد خبر: ۵۲۹۷۱۴
زمان انتشار: ۱۲:۴۲     ۲۷ شهريور ۱۴۰۲
سرمربی تیم ملی نوجوانان گفت: برای موفقیت در جام جهانی همواره تلاش کرده‌ایم وارد حاشیه نشویم و در سکوت کار خود را پیش ببریم.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از ایسنا؛ در ارزیابی از وضعیت تیم ملی نوجوانان برای شرکت در رقابت های جام جهانی اظهار کرد: ۲ مرحله دیگر اردو تا زمان اعزام به رقابت های جام جهانی باقی مانده، بازیکنانی که در اردو هستند چکیده‌ای از حدود ۱۸ هزار فوتبالیستی هستند که طی یک سال و نیم گذشته غربالگری شدند که امیدوارم در جام جهانی به نتایج خوبی دست پیدا کنند.

وی گفت: با تیم‌های برزیل و انگلستان که از پرافتخارترین تیم‌ها در این رده سنی هستند همگروه شدیم. مطمئنا بازی های خوبی برابر این تیم‌ها به نمایش خواهیم گذاشت. ۱۰ آبان عازم رقابت‌های جام جهانی خواهیم شد و در صورت حمایت و داشتن بازی های تدارکاتی دوستانه می توانیم عملکرد خوبی برابر این تیم ها داشته باشیم.

عبدی در پاسخ به این پرسش که عملکرد تیم را در رقابت‌های جام جهانی برابر این تیم‌ها چگونه پیش‌بینی می‌کند؟ خاطرنشان کرد: توانایی این بازیکنان بالاتر از آن چیزی است که انتظار می‌رود. در آسیا تنها با یک باخت سوم شدیم. در این بازی‌ها نیز امیدوارم به نتایج خوبی دست پیدا کنیم.

وی در ارزیابی از حریفان جام جهانی نیز اظهار کرد: تمام تیم‌ها حریف سختی برای ما محسوب می‌شوند و همه چیز بستگی به روز مسابقات دارد که نوجوانان چه بازی از خود به نمایش بگذارند.

سرمربی تیم ملی نوجوانان ادامه داد: ما برای موفقیت در جام جهانی تنها نیاز به حمایت داریم و تا زمان اعزام باید بازی‌های دوستانه مناسب داشته باشیم تا ضمن رفع نقاط ضعف به نقاط قوت خود نیر اضافه کنیم. الان چون تمام نگاه ها معطوف تیم نوجوانان است سعی داریم در جام جهانی نماینده شایسته‌ای برای ایران باشیم.

وی افزود: بازی تدارکاتی نداشتیم و در صدد هستیم تا زمان اعزام برای این بچه‌ها بازی تدارکاتی برگزار کنیم. اکثر تیم‌ها بازی های تدارکاتی زیادی داشتند اما ما هنوز نتوانستیم به جز ۲ بازی تدارکاتی در ترکیه بازی تدارکاتی دیگری برای این رده سنی برگزار کنیم. سایر تیم ها مقطعی کار نمی‌کنند و با برنامه پیش می روند و تنها صرف این که مسابقه دارند وارد اردو نمی شوند در حالی که برای ما فقط زمانی که بازی داریم اردو برگزار می شود. در سایر کشورها این طور نیست و یک پروسه از نوجوانان به جوانان و سپس امید و رده سنی بزرگسالان طی می کنند و اردوی آنها تحت هر شرایطی برپاست و ادامه دارد. در حقیقت اردوهای آنها مقطعی و تنها به خاطر مسابقات برگزار نمی شود.

عبدی در پایان گفت: متاسفانه در کشور ما وقتی تیمی از یک تورنمنت حذف می‌شود دیگر برنامه ای ندارد تا زمانی که دوباره مسابقه ای برای آن تیم پیش بینی شود و این بزرگترین نقطه ضعف ماست که هنوز نتوانسته‌ایم شرایط خود را مانند سایر کشورها تطابق دهیم. برای موفقیت در جام جهانی تلاش بر این است که وارد حاشیه نشویم و در سکوت کار خود را پیش ببریم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها