کد خبر: ۵۲۹۹۰۳
زمان انتشار: ۱۲:۴۸     ۰۳ مهر ۱۴۰۲
در انتظار تقابل با چین یا ژاپن در فینال؛
تیم ملی والیبال ایران با یک برد آسان مقابل قطر به فینال بازی‌های آسیایی صعود کرد.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از "ورزش سه"، همان‌طور که از قبل پیش‌بینی می‌شد تیم‌های ملی والیبال ایران و قطر برگزار کننده یکی از نیمه‌نهایی‌های بازی‌های آسیایی هستند. دو تیم که قدرتمندانه راهی این مرحله شده‌اند قصد پا پس کشیدن ندارند و به دنبال حضور در فینال هستند.

قطری‌ها که این روزها در اوج به سر می‌برند، حالا با ستاره‌های دو تابعیتی خود به دنبال پیروزی بر ایران و انتقام نیمه نهایی دوره قبل هستند. شاکله اصلی این تیم نسبت به دوره قبل تقریبا حفظ شده و این کار را برای تیم ملی والیبال ایران سخت خواهد کرد، کما اینکه سرمربی این تیم از مدت‌ها قبل خود را برای جدال برابر ایران آماده کرده است.

از طرف دیگر اما تیم ملی والیبال ایران، که قهرمان دو دوره قبل این مسابقات است، با چهار پیروزی راهی نیمه‌نهایی شده و نسبت به قطری‌ها استراحت بیشتری کرده است و این موضوع می‌تواند به تیم عطایی کمک کند. بهروز عطایی، سرمربی تیم ملی، که در این رقابت‌ها سعی کرده از تمام بازیکنان خود استفاده کند، برای اینکه حضور خود در تیم ملی والیبال ایران برای سال آینده تضمین کند باید بتواند در این دیدار به پیروزی دست پیدا کند. تیم ملی والیبال ایران در دوره قبل مسابقات توانست با نتیجه سه بر صفر قطر را در نیمه نهایی شکست دهد و راهی فینال مسابقات شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها