کد خبر: ۵۳۰۰۰۸
زمان انتشار: ۱۴:۳۷     ۰۵ مهر ۱۴۰۲
شاگردان رضا عنایتی در تیم فوتبال امید ایران با برتری دو بر صفر مقابل تایلند به مرحله یک هشتم نهایی بازی‌های آسیایی هانگژو صعود کردند.

به گزارش پایگاه خبری 598، در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتبال بازی‌های آسیایی هانگژو تیم فوتبال امید ایران به مصاف تایلند رفت.

در دقیقه ۳ بازی تایلندی‌ها روی یک حرکت غافلگیرانه می‌توانستند دروازه شاگردان عنایتی را باز کنند که سیدحسین حسینی مانع گلزنی آنها شد.

در دقیقه ۱۳ این بازی ارسلان مطهری روی پیگیری و سماجت خود بعد از دفع ناقص دروازه‌بان تیم امید تایلند خیلی زود موفق شد گل اول ایران را به ارمغان آورد.

تایلندی‌ها در دقیقه ۳۸ بازی با صاحب توپ کردن مهاجم خود در عمق دفاع تیم امید صاحب یک موقعیت گلزنی شدند و با ضربه‌ای تماشایی نیز دروازه حسینی را نیز باز کردند اما داور این صحنه را آفساید گرفت تا گل تایلندی‌ها مردود شود.

نیمه نخست این بازی با برتری شاگردان عنایتی درحالی به پایان رسید که با شروع نیمه دوم مطهری در یک موقعیت خوب گلزنی با دروازه‌بان تایلند تک‌به‌تک شد و می توانست خودش و تیم امید را دو گله کند که سنگربان حریف مانع گلزنی این مهاجم شد.

 

در دقیقه ۸۰ بازی دروازه‌بان حریف در موقعیت تک به تک با ممی‌زاده مجبور شد روی هافبک تیم امید خطا کند تا ایران صاحب ضربه پنالتی شود. یاسین سلمانی که پوشت توپ استاده بود موفق شد دروازه این تیم را باز کند تا تیم ایران با نتیجه ۲ بر صفر پیش باشد.

این بازی در نهایت با نتیجه ۲ بر صفر به سود تیم فوتبال امید ایران تمام شد تا شاگردان عنایتی به جمع هشت تیم برتر این رقابت‌ها راه پیدا کنند.

ایران در مرحله بعدی به مصاف برنده دیدار فلسطین و هنگ کنگ می‌رود.

 

ترکیب شاگردان غلامرضا عنایتی در این بازی به شرح زیر بود:

سیدحسین حسینی، سینا شاه عباسی، سیدمجید نصیری، محمد خدابنده لو، امیر جعفری، سامان تورانیان، حسین گودرزی، یاسین سلمانی، محمد عمری، مهدی ممی‌زاده و ارسلان مطهری

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها