کد خبر: ۵۳۰۰۷
زمان انتشار: ۱۵:۴۴     ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۱
اظهارات و مواضع عجیب علی مطهری در سالهای اخیر آنچنان برای دشمنان نظام و انقلاب ستودنی بوده است که صدای آمریکا در تمجید از وی در اقدامی معنادار برنامه افق امشب خود را به موضوع انتخابات و بررسی تک رای دادن  به علی مطهری اختصاص داده است که البته جای تعجب زیادی هم ندارد زیرا مطهری چند روز پیش امثال جلودارزاده و محجوب را اصولگراتر از اصولگرایان معرفی کرده بود.

به گزارش سرویس سیاسی بی باک، گزارشات حاکی است که علاوه بر حمایت صریح صدای آمریکا از تک رای دادن به علی مطهری برخی از اماکن زیر نظر شهرداری تهران در پارک نیاوران تبدیل به محلی برای تبلغات اقای علی مطهری شده است به گونه ای که پوسترهای با کیفیت تبلیغاتی علی مطهری در چند شب گذشته توسط برخی عوامل که احتمالا وابسته به یک سازمان خاص هستند، در سطح شهر توزیع می گردیده است.

اینکه چرا صدای آمریکا که همواره بر علیه منافع نظام و انقلاب شانتاژ به راه انداخته و برخلاف خواست و صدای ملت ایران فریاد زده است از سرکرده جریان مدعی صدای ملت(!) حمایت اینچنینی می کند، جای سئوال دارد.

گفتنی است، علی مطهری نماینده مردم تهران در دوره هشتم مجلس شورای اسلامی در نشست خبری صدای ملت که چند روز پیش برگزار شد، گفت: صدای ملت از لحاظ اعتقاد به آزادی تفکر و بیان با اصلاح طلبان مبانی نزدیکی دارد، اما از لحاظ آزدی اجتماعی به اصولگرایان نزدیک‌تر است.

حال آیا تفکری که مطهری از آن نام می برد همان است که صدای آمریکا در صدد تبلیغ و ترویج آن می باشد؟!

مطهری مدعی شده بود: فهرصت صدای ملت بر اساس نیاز جامعه تعیین شده، چرا که ما احساس کردیم جای این تفکر سیاسی در بین نگاه‌ها و تفکرات مختلف سیاسی در عرصه کنونی سیاسی کشور خالی است‌.

وی در ادامه همچنین مدعی شده بود: صدای ملت نه تشکل اصلاح طلبی نه اصولگرایی است بلکه از افراد معتدل هر دو گروه در این گروه جای دارد.

مطهری در ادامه ادعا کرد: صدای ملت اصالت را اصول و مبانی فکری خود ‌می‌داند و هر کس که اصول و مبانی فکری خاصش آرمان‌های اولیه اسلامی است، ما با آن همفکر هستیم و ‌می‌تواند در گروه صدای ملت جای گیرد.

وی در ادامه ادعاهای خود گفت: در صدای ملت مرز بندی و دیوار کشی را اصالتی نمی‌دانیم، صدای ملت از اصل ولایت فقیه حمایت ‌می‌کند و هر کسی که ولایت فقیه را قبول نداشته باشد نمی‌تواند در صدای ملت جایی پیدا کند.

مطهری در ادامه گفت: در اصول مبانی صدای ملت صداقت درکار است و نیرنگ و فریب در این گروه جایی ندارد و حتی از گروه‌های غیر اسلامی که ‌می‌خواهند آزادانه تفکرات خود را بیان کند در صورتی که بخواهند با تابلوی خود به میدان آیند و نه اینکه از تابلوی امام در این زمینه استفاده کند حمایت ‌می‌کند.

نماینده دور هشتم مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: صدای ملت از لحاظ آزادی تفکر و بیان با اصلاح طلبان مبانی نزدیکی دارد، اما از لحاظ آزدی اجتماعی به اصولگرایان نزدیک‌تر است.

وی در حالی ادعا کرده بود که صدای ملت از گروههای فرهنگی حمایت ‌می‌کند که وابسته به غرب نباشند که حمایت صدای آمریکا از وی نشان از موضوع دیگری دارد.

وی در ادامه گفت: صدای ملت دست هر کسی(!) را که بخواهند دست یاری به سوی ما دراز کند ‌می‌فشاریم.

مطهری در ادامه گفت: در مجموع نتیجه صدای ملت خوب بوده اما در مقابل جبهه متحد و جبهه پایداری که از حمایت‌های بی‌شماری بهره ‌می‌گیرند فرصت کافی برای اطلاع رسانی پیدا نکرده است، لذا به نظر من از لیست ۱۶ نفری که ۵ نفر آنان از دور اول به مرحله بعدی راه پیدا کرده‌اند یک پیروزی محسوب ‌می‌شود.

مطهری در ادامه این نشست در جمع خبرنگاران گفت: اصولگرایان مخالف قرار دادن سهیلا جلودارزاده در لیست ما بوده است و همچنین بیان ‌می‌کردند که چرا محجوب را در حزب خود قرار داده‌ایم، ما هم همین پاسخ را به آن‌ها دادیم که صدای ملت افرادی که اصول و مبانی این گروه را قبول کند در لیستشان جای خواهد داد چرا که معتقدیم این افراد اصولگرا‌تر از اصولگرا‌ها هستند!

وی در ادامه تصریح کرد: اگر مشارکت بالا باشد افرادی همچون تیپ ما رای ‌می‌آورند و طبیعتا ما خود را اصلح ‌می‌دانیم و غیر از فهرصت ما مصباحی مقدم‌، نادران‌، باهنر‌، کازرونی، کاتوزیان و بادامچیان اصلح هستند.

مطهری خاطرنشان کرد: ملت باید به گروهی رای دهند تا از ورود افراد افراطی و تندرو در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی جلوگیری شود.

حال با حمایت صدای آمریکا از علی مطهری آیا همانطور که وی امثال جلودارزاده و محجوب را اصولگراتر از اصولگرایان می داند، صدای آمریکا را نیز از صدای حقیقی ملت ایران برحق تر می داند؟!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۴
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ع ف
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۱ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۱
۰
۰
صدای آمریکا برای خودش زر زده مردم ما با حضور پای صندوقهای رآی هر تعداد که بخواهند که اگر 25 نفر باشد بهتر است را رای می دهند شاید علی مطهری هم یکی از انتخاب شوندگان باشد.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۴۸ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۱
۸
۱
جالبه !!!کسانی که تا دیروز انتخابات ایران را تقلبی و مردود میدانستند حالا از ما میخوان به مطهری رای بدیم ...
پاسخ
حميدرضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۳۶ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۱
۰
۰
از گروه‌های غیر اسلامی که ‌می‌خواهند آزادانه تفکرات خود را بیان کند در صورتی که بخواهند با تابلوی خود به میدان آیند و نه اینکه از تابلوی امام در این زمینه استفاده کند حمایت ‌می‌کند. اين جمله آقاي مطهري خيلي عجيب است!!! ازخداوند متعال ميخواهيم كه ايشان را نجات دهد.
پاسخ
طاها
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۶ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۱
۰
۰
مطهری کارش درسته شما هم بیخود ننویسید که بخواین افکار مردم رو نسبت به اون خرای کنید حمایت VOAاز مطهری جمع کنید دیگه بساط زیراب زنی رو تا کی میخوایم همینجوری ادامه بدیم
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها