کد خبر: ۵۳۰۱۱۶
زمان انتشار: ۱۵:۱۱     ۰۹ مهر ۱۴۰۲
پرونده ای برای سریال تازه شبکه ۳ سیما/
پیشرفت‌های پزشکی یک کشور از آن دست موضوعاتی است که هم به افتخارات ملی یک کشور گره خورده‌است و هم با زندگی روزمره مردم و مسأله سلامت در کشور ارتباط دارد.

به گزارش پایگاه خبری 598، پیشرفت‌های پزشکی یک کشور از آن دست موضوعاتی است که هم به افتخارات ملی یک کشور گره خورده‌است و هم با زندگی روزمره مردم و مسأله سلامت در کشور ارتباط دارد.

اهمیت این موضوع زمانی بیشتر احساس می‌شود که با بیماری دست‌وپنجه نرم می‌کنیم یا با همه‌گیری یک ویروس مثل کرونا یا ازدیاد بیماری‌های صعب‌العلاج مواجه می‌شویم.

روزنامه جام جم نوشت: این مهم دستمایه سریالی قرار گرفته‌است که می‌توانید تماشاگر آن در شبکه سه سیما باشید. سریال «محرمانه» به کارگردانی محمود معظمی (که چندی پیش سریال «تمام‌رخ» را روی آنتن داشت) در ژانر جنایی ــ علمی قصه‌ای پرپیچ و خم دارد که با تعداد زیادی از بازیگران روایت می‌شود. با محمود معظمی کارگردان، محمدجواد عزتی مدیر موسسه آوینی و برخی بازیگران نظیر لاله اسکندری، رضا توکلی، سولماز حصاری و الهام طهوری گفت‌وگو کردیم و با مرور برخی نقش‌ها، گفته‌هایی از کارگردان را هم آورده‌ایم.

سریال ۲۴ قسمتی محرمانه در ژانر جنایی ــ علمی، تولید مشترک صداوسیما و موسسه فرهنگی ــ هنری اندیشه شهید آوینی از شب گذشته روی آنتن شبکه سه رفته‌است.

«محرمانه» به تهیه‌کنندگی سیدرامین موسوی، کارگردانی محمود معظمی و نویسندگی مهدی حمزه در بستر داستانی، روایتی واقعی از پیشرفت‌های علمی دانشمندان کشورمان در حوزه پزشکی است که توطئه مغرضانه دشمن را در پی دارد تا با ایجاد اختلال، مانع از دستیابی ایران به موفقیتی بزرگ شوند.

بازیگران این سریال به ترتیب حروف الفبا از این قرارند: لاله اسکندری، نسیم ادبی، آرش آصفی، احسان امانی، رضا توکلی، سولماز حصاری، علیرضا خمسه، الهام طهوری، پویان گنجی، فاطمه گودرزی، فریبا متخصص، مجید مظفری، ایرج نوذری، علیرام نورایی، رحیم نوروزی، زهیر یاری و... . محرمانه علاوه بر پربازیگربودن، در لوکیشن‌های زیادی هم مقابل دوربین رفته‌است.

محرمانه‌های واکسن ایرانی

توجه به هدف متعالی اثر

محمود معظمی، کارگردان این سریال ساخت آثاری چون تکیه بر باد، فاخته، شیوع، بوی باران، تمام‌رخ و... را در کارنامه دارد. او جزو کارگردانانی است که موضوعات مختلف را دستمایه قرار داده و خود را به ژانر خاصی محدود نکرده‌است. معظمی در کار اخیرش سریال «تمام‌رخ» دست روی موضوع امنیتی و پزشکی گذاشته‌بود.

از او می‌پرسیم این‌بار قرار است چطور مخاطبان‌تان را با سریال محرمانه غافلگیر کنید؟ این کارگردان به جام‌جم می‌گوید: در سؤال شما نکته‌ای وجود دارد که از دغدغه‌های اصلی من و هر کارگردانی است.

غافلگیرکردن مخاطب و جذب او برای دیدن یک اثر نمایشی، طی این سال‌ها سریال‌های زیادی ساخته شده که هدف اولیه آنها سرگرمی مخاطب است. من صرفا هیچ‌وقت از این زاویه اثری را نساختم و به هدف متعالی آن اثر همیشه توجه کردم و سعی‌ام بر این بود قصه‌های عمیق و تاثیرگذاری را انتخاب کنم که مخاطب را با خودش همراه و چشم او را به موارد پیرامون خودش بازتر کند.

معتقدم ما به‌عنوان فیلمساز موظفیم که در همه آثارمان تمام تلاش و دانش خود را به کار بگیریم تا اثری کم‌نقص به‌وجود بیاوریم و این از وظایف اولیه هر فیلمسازی است.

وی ادامه می‌دهد: سریال محرمانه از ژانری معمایی ــ علمی ــ امنیتی برخوردار است که بیشتر سلامت جامعه و مردم را مد نظر گرفته و تلاش برای نجات اقشار مختلف در بحران کرونا را دستمایه خود قرارداده، و براساس اصول قواعد ژانر مورد نظر پیش‌رفتیم. قصه‌ای رمزآلود و پیچیده در کنار قصه‌ای عاشقانه که همه چیز پازل‌وار به هم متصل است. محرمانه به تهیه‌کنندگی سیدرامین موسوی‌ملکی سریالی است با همراهی بازیگران ایرانی، اروپایی و آفریقایی و فیلمبرداری در چند کشور مختلف، که به لحاظ بصری نیز می‌تواند برای مخاطب جذاب باشد، با همراهی تهیه‌کننده‌ای باانگیزه که همه شرایط را برای به‌وجودآمدن اثری در شأن مخاطب ایرانی فراهم کردو امیدوارم هم مخاطب ایرانی را با اثری خوب غافلگیر کنیم و هم به آن هدف متعالی رسیده‌باشیم.

با توجه به این‌که در ایام کرونا سریال‌هایی با این موضوع تهیه و روانه آنتن شده سؤال این است محرمانه از چه زاویه تازه‌ای به این موضوع نگاه کرده‌است، معظمی بیان می‌کند: نویسنده محرمانه مهدی حمزه در قالب قصه‌ای پرماجرا و پر تعلیق، شیوع کرونا پرداخته و هردو باهم نه به زاویه‌ای جدید بلکه به پرداختی درست و منسجم در مورد این مقوله فکرکردیم.

گفته می‌شود در این سریال ۱۶۰هنرمند به ایفای نقش می‌پردازند، حتی سراغ چهره‌هایی رفتند که کمتر سریال روی آنتن دارند.

کارگردان سریال در این‌باره عنوان می‌کند: قصه‌های پر ماجرا از تعدد و تنوع کاراکتر بهره می‌برند و در سریال محرمانه نیز ازبازیگران باتجربه و خوبی دعوت به همکاری کردیم.

تعدد بازیگران، هدایت و کنترل بازیگران و هر آن چیزی که در جهان کاراکتر وجود دارد از شروع بازی شخصیت مورد نظر تا انتهای آن، یکی از کارهای اصلی و جذاب وکارشناسانه کارگردان است و برای من همیشه جزو بخش‌های مهم و متعالی کار است و زمان زیادی را با بازیگران در مورد نقش و تحلیل‌هایی که برای هر نقش وجود دارد، صحبت می‌کنیم و برای رسیدن به آن چیزی که در قصه و جهان شخصیت وجود دارد، تمرین داریم. معظمی سعی کرده در سریال‌هایش ضمن دست گذاشتن روی موضوعات خاص از زاویه‌ای تازه به ابعاد خانواده و مشکلات شان بپردازد.

وی توضیح می‌دهد: خانواده به عنوان رکن اصلی در جوامع بشری دستمایه بسیاری از ماجراها، حوادث و رویدادهای دراماتیک می‌شود و اعضای خانواده به‌عنوان شخصیت‌های اصلی قصه ما را با خود به دل ماجراها می‌برند.

در محرمانه نیز از خانواده‌های همگرا که سبک زندگی ایرانی ـــ اسلامی دارند و پایبند به سنت‌ها هستند، بهره بردیم و در کنار آن به قصه خانواده‌های واگرا نیز پرداخته‌ایم و زاویه نگاه ما به مشکلات و حل آن در روند قصه اتفاقات و ماجراهای متفاوتی را رقم می‌زند. در پایان امیدوارم این سریال بتواند لحظات به یاد ماندنی برای مخاطبانش به همراه داشته‌باشد.

محرمانه‌های واکسن ایرانی

مخاطبان به لیلی حق می‌دهند

لاله اسکندری، نقش محوری زن در این قصه است. این بازیگر که با وجود نقش‌آفرینی‌های بسیار بیشتر با شخصیت لیلا در سریال خاک سرخ شناخته می‌شود درمورد ویژگی نقش خود در سریال محرمانه و تفاوت‌هایی که با کارهای قبلی‌اش دارد، بیان می‌کند: نقشی که در این مجموعه بازی می‌کنم کاراکتری به نام لیلی حکیم آوا ست که یک پزشک زیست‌شناس است و بنا به شرایطی که برایش پیش می‌آید، سفری به ایران دارد و به فضایی ورود می‌کند که همزمان با شروع گسترش ویروس کروناست.

این شخصیت و یک تیم پزشک شروع به کار کردن برای واکسن کرونا می‌کنند. کلیت نقش در این قالب است.

شخصیت لیلی پیچیده است و بنا به مشکلاتی که برایش پیش می‌آید، تن به کارهایی می‌دهد که ناچار می‌شود مسیر آمال، آرزوها و اهدافش را بابت خطری که تهدیدش می‌کند، زیر پا بگذارد و این دوگانگی در شخصیت لیلی به نظرم خیلی جذاب است.

او ادامه می‌هد: دو بخش از کاراکتر را می‌بینیم؛ بخشی که در محیط کار و همکارانش است و بخش دیگری که در زندگی شخصی‌اش است و اتفاقاتی که بر او می‌گذرد. دو وجه این کاراکتر به من فرصت داد که هر دو پارت را بازی کنم. وقتی کار به پایان می‌رسد، تماشاچی در خیلی جاها ممکن است به لیلی بابت مسیری که انتخاب کرده، حق بدهد.

این بازیگر درباره تجربه همکاری با محمود معظمی می‌گوید: سال۹۴ در مجموعه دیگری به نام شیوع با ایشان کار کردم و در آنجا هم نقش یک پزشک را داشتم. سریال راجع به ورود ویروس‌های آزمایشگاهی بود.

شخصیتی که بازی کردم سارا نام داشت و بنا به شرایطی در اتوبوسی بود که یک نفر ناقل در آن حضور داشت. این اتوبوس مجبور شد به قرنطینه برود.

اتفاقی که در سال۹۸ به بعد در کرونا شاهدش بودیم را سال۹۴ اجرا کردیم. وقتی این مجموعه داشت تولید می‌شد خیلی اغراق به نظر می‌آمد که مگر می‌شود ویروسی بیاید و آدم‌ها این‌قدر در فضای شخصی باشند و به محیط ایزوله بروند؟! آن موقع صحبت از ساختن ویروس آزمایشگاهی بود که چقدر آثار مخربی دارد و بخشی از آن برای آگاه‌سازی مردم بود.

این سریال در زمان خودش سریال پر بیننده‌ای شد اما شبیه یک کار تخیلی به نظر می‌رسید، ولی چند سال بعد همان شرایط را تجربه کردیم.

اسکندری می‌افزاید: سریال محرمانه بخشی از تلاش دانشمندان و پزشکان ایرانی برای ساخت واکسن است و یک بخش معمایی پلیسی دارد که به موازات پیش می‌رود و برای شخصیت‌ها اتفاقاتی می‌افتد که این سریال را جذاب‌تر می‌کند.

با یک کار صرفا پزشکی علمی یا با یک کار صرفا پلیسی، معمایی و امنیتی مواجه نیستیم؛ اینها توامان اتفاق می‌افتد و قصه پیش می‌رود و شخصیت‌ها را برای تماشاچی جذاب می‌کند.

بازیگر نقش لیلی بیان می‌کند: نقش اصلی زن قصه با من است و نقش اصلی مرد را آقای یاری بازی می‌کند. سریال پر کاراکتری است و من بیشترین بازی را با آقای یاری دارم.

محرمانه‌های واکسن ایرانی

یک پرستار از خودگذشته

الهام طهموری، بازیگر نقش مریم در سریال محرمانه است. این بازیگر را پیش از این در آثاری همچون پرگار، وارش و... دیده‎‌ایم. طهموری در گفت‌وگو با جام‌جم درباره سریال تازه‌اش می‌گوید: بخش‌هایی از این سریال که من در آن ایفای نقش داشتم در مورد کروناست.

همیشه دلم می‌خواست در این مدت کاری که از دستم برمی‌آید برای قدردانی از پرستاران و کادر درمان که در آن زمان واقعا زحمت کشیدند و از جان‌شان مایه گذاشتند، انجام دهم.

هر چند نقش بلندی نیست اما شخصیت خیلی مهمی در قصه دارد. این بازیگر در مورد تفاوت این نقش با نقش‌های قبلی‌اش هم عنوان می‌کند: کاراکترهای نمایشی با همدیگر متفاوت هستند، چون اساسا هیچ دو آدمی شبیه همدیگر نیستند.

ازخودگذشتگی این کاراکتر برایم خیلی جذاب بود چون می‌بینیم که او در شرایط مهمی از زندگی‌اش به سر می‌برد و هرکس جای او بود بیشتر به خودش اهمیت می‌داد.به‌گفته طهموری این شخصیت یک پرستار است.

او که در این سریال نخستین همکاری با محمود معظمی را پشت‌سر گذاشته از آن به‌عنوان یک تجربه خوب یاد می‌کند و درباره بازی با دیگر بازیگران بیان می‌کند: بیشتر با بهناز نادری بازی داشتم اما شخصیتی که در زندگی این آدم خیلی مهم است، همسر اوست که این نقش را حامد احمدجو، همسر خودم بازی می‌کند.

به نظر سریال محرمانه، کار خوبی است و دیده می‌شود.

یکی از جذابیت‌های این نقش بازی کردن مقابل همسرم بود که او هم نقش خاصی دارد و دوست دارم نتیجه‌اش را ببینم.

محرمانه‌های واکسن ایرانی

چالش با نقشی مرموز

رضا توکلی، بازیگر نقش تورج است که به‌گفته وی شخصیت عجیب و غریبی دارد و از همان ابتدا تکلیف مخاطب با شخصیت وی روشن نمی‌شود.

او در گفت‌وگو با جام‌جم درباره این نقش می‌گوید: سال‌هاست سعی کردم که متفاوت کار کنم و تجربه به‌دست بیاورم. با این حال می‌توانم بگویم این متفاوت‌ترین نقشی است که تاکنون به من پیشنهاد شده‌است.

خیلی خوشحال و خوشبخت هستم که با آقای موسوی ملکی(تهیه‌کننده) و محمود معظمی(کارگردان) و دیگران هنرمندان توانمند کار کردم. به نظرم به شناسنامه من یک کار خوب و ارزنده اضافه شد.

وی ادامه می‌دهد: تا امروز نقش‌هایی نزدیک به این کاراکتر داشتم اما هیچ‌وقت چنین نقشی را بازی نکرده‌بودم. نقشی پر از پیچ و خم است.

برای بازیگران با تجربه در سن‌وسال من جالب است که نقش‌های متفاوت در کارنامه کاری خود داشته‌باشند و برای همین این نقش تازه را پذیرفتم. بعضی از کارگردانان و تهیه‌کنندگان برای انتخاب بازیگر و تغییر در انتخاب‌های کلیشه‌ای ریسک نمی‌کنند اما در این کار چنین اتفاقی افتاد. شاید ۱۰یا ۱۵سال پیش چنین نقشی را بازی نمی‌کردم اما با توجه به تغییر سطح کیفی جامعه و فزون شدن نگاه هنری،آن را پذیرفتم.

توکلی تصریح می‌کند: گروه حرفه‌ای در پشت‌صحنه و مقابل دوربین حضورداشتند و برای همین می‌توانم پیش‌بینی کنم که سریال مخاطب خواهد داشت.

با بیشتر بازیگران حاضر در این سریال، سکانس مشترک دارم اما می‌توان گفت نقش آقای نوذری و این شخصیت بیشتر کنار همدیگر هستند.

چندوجهی و پراتفاق

سولماز حصاری که در تلویزیون برای ایفای نقش در سریال‌های آسمان من، هست و نیست، تمام‌رخ و... شناخته می‌شود، یکی از بازیگران سریال تازه محمود معظمی است.

این بازیگر در گفت‌وگو با جام‌جم می‌‎گوید: این نقش چندوجهی است که با مثبت شروع می‌شود و اتفاقاتی پشتش است.

حصاری درباره همکاری با کارگردان سریال محرمانه هم عنوان می‌کند: در چند کار اخیر آقای معظمی بودم و وقتی برای این کار به من زنگ زدند با این که کل فیلمنامه را نخوانده‌بودم ولی به آقای معظمی اعتماد کردم.

فیلمنامه داستان زیاد دارد و نقشم یکی از کاراکترهایی بود که داستان خاص خود را داشت و با این که کم بود اما چون محوریت با آن بود، پیشنهادی بازی در آن را پذیرفتم.

بازیگر «محرمانه» در مورد تفاوت نقشش در این سریال با دیگر آثار کارنامه‌اش بیان می‌کند: کار آخری که کردم، نقش منفی بود و الان سر سریال رستگاری به کارگردانی آقای ده‌نمکی هستم که نقش مثبت است.

حصاری پیش‌بینی خود از استقبال مخاطبان نسبت به این سریال را هم چنین توصیف می‌کند: محور این سریال کرونا است و در پلان‌ها ما از ماسک استفاده کردیم.

این به خودی خود جالب است اما نمی‌دانم مردم خسته شدند که دوباره با این مشکل رو به رو شوند و آن موقع یادشان بیاید یا نه. البته چون سریال داستانک‌های زیادی دارد، بازیگر غیر ایرانی در آن است و حالت جاسوسی دارد، فکر می‌کنم مخاطب خاص خود را جذب کند.

مرور نقش‌ها

در سریال محرمانه بازیگران زیادی به شخصیت‌ها جان بخشیدند که به تعدادی از این نقش‌ها نگاه انداختیم.

علیرضا جلالی‌تبار

او بازیگری است که تجربه حضور بر پرده سینما را بافیلم شاخصی چون وقتی همه خوابیم به‌دست آورد و همچنین نقش‌آفرینی درسریال‌هایی همچون سارق روح، سرجوخه، راز پنهان، رخنه، روزهای آبی و... را در کارنامه‌اش به ثبت رساند.

جلالی‌تبار در این سریال ایفاگر شخصیت کامران، همسر سارا با بازی بهناز نادری است.

این شخصیت خبرنگار است و به‌دنبال سرنخی از فروش داروها در بازار قاچاق و کشورهای همسایه می‌گردد. این نقش، پیچ و خم بسیاری دارد و به دلیل شغلش ناگزیر با افراد زیادی برخورد می‌کند.

علی جلالی

در این سریال نقش یوسف را بازی می‌کند که یکی از ماموران عملیاتی است. این بازیگر در گفت‌وگویی که پیشتر در پشت‌صحنه سریال با جام‌جم داشته بیان کرد: مسئولیت این گروه در قصه، پیگیری و ردیابی افرادی است که می‌خواستند به محققان‌کشور و دستاوردهای‌شان ضربه‌وارد کنند، درحالی‌که محققان مشغول یافتن تحقیقاتی بودند که بتوانند کرونا را ازبین ببرند.

آرش آصفی

بازیگر سریال‌های مدینه، خانه امن، سرجوخه و... و ایفاگر نقش «حر» در فیلم سینمایی رستاخیز بوده‌است. این بازیگر، ایفاگر نقش سعید در سریال است.

سعید، شخصیتی مثبت و دوست شخصیت اصلی، سیناست که زهیر یاری آن را بازی می‌کند. این دو از دانشجویان علوم‌پزشکی هستند که برای کشف واکسن ویروس کرونا تلاش می‌کنند.

نقش پدر این شخصیت را ایرج ‌نوذری بازی می‌کند و فریبا متخصص هم ایفاگر نقش مادر اوست.

ایرج نوذری

این بازیگر که از او در سریال‌هایی مثل مسافری از هند، پرواز در حباب، کلانتر و... خاطره داریم و برنامه‌هایی مثل مسابقه ستاره‌ها را هم اجرا کرده‌است در این سریال نقش یک پدر را به‌عهده دارد که دکتر داروساز است.

می‌توان گفت نقش مثبتی است اما در موقعیت‌های مختلف قرار می‌گیرد و باید دید چه پیش می‌آید.

بهناز نادری

او برخاسته از تئاتر، کارشناس ارشد نمایش و مدرس تئاتر است و در آثاری چون فیلم‌های خیابان چهل‌ویکم، قطار آن شب و سریال‌های در مسیر زاینده‌رود، ملکاوان و... بازی کرده‌است.

او در سریال محرمانه نقش سارا را ایفا می‌کند. سارا، خواهر سینا (زهیر ‌یاری) است؛ دو بچه دارد و همسرش(علیرضا جلالی‌تبار) هم به خبرنگاری مشغول است. این شخصیت پرستار است و جزو کادر درمان به‌حساب می‌آید که در ایام کرونا بیش از همیشه، مسئولیتی سنگین به‌عهده داشتند.

علیرام نورایی

در این سریال نقش کاظم را به‌عهده دارد. کاظم از شخصیت‌های اصلی و مثبتی است که می‌توان حدس زد در قیاس با شخصیت‌‎هایی که نورایی تاکنون بازی کرده و بیشتر منفی بوده‌اند، متفاوت باشد.

او بیشتر با بازیگرانی چون امیرمحمد زند، پویان گنجی، رحیم نوروزی و علی‌ جلالی همبازی است. نورایی پیش از این هم با معظمی همکاری داشته و باید دید در جدیدترین کارشان با همدیگر چه نتیجه‌ای حاصل می‌شود.

تصویر محرمانه مبارزه با مافیا

سریال «محرمانه» تولید جدید موسسه فرهنگی - هنری اندیشه شهید آوینی است که با همکاری صداوسیما به پخش می‌رسد. محمد جواد عزتی، مدیر موسسه آوینی در گفت‌وگو با جام‌جم درباره این اثر نکاتی را بیان می‌کند.

ویژگی‌ها قصه

این قصه، هم تلاش دانشمندان علمی در راستای کمک به کشور را روایت می‌کند و هم تلاش سیستم‌های امنیتی را در مبارزه با مافیا و صیانت از این دانشمندان را به تصویر می‌کشد.

برقراری ارتباط با مخاطبان

موضوع این سریال فقط کرونا نیست که پس از گذشت زمان به نظر برسد شاید مخاطبان با آن ارتباط برقرار نکنند، موضوع دستیابی به علم واکسن‌سازی و جذب نخبگان علمی هست، همچنین نشان‌دادن تلاش دشمن برای ضربه به حوزه علمی و حیطه سلامت مردم ایران نیز در دستورکار بوده‌است.

سوژه‌های مد نظر موسسه آوینی

سوژه‌ها و ایده‌هایی که هم نیاز مخاطب را برطرف کند و هم به یکی از دغدغه‌های کشور بپردازد، البته با رویکرد حل مسأله، نه فقط بیان مسأله- موضوعاتی کمتر برای مخاطبان خصوصا قشر نوجوان و جوان مطرح شده‌است.

همچنین موضوعات و سوژه‌هایی از جنس امیدآفرینی و پیشرفت و پرداختن به قهرمانان ملی- میهنی نیز از دغدغه‌های اصلی موسسه آوینی است.

مانند جمعیت، پیشرفت، مشارکت اجتماعی، هویت‌ملی، تاریخ معاصر، تاریخ دفاع‌مقدس، قهرمان‌ملی و... دستاوردهای علمی یکی از موضوعات ویژه‌ این موسسه در قالب‌های مختلف تولیدی است، که همین الان هم فیلمنامه‌هایی در این حوزه در حال نگارش است.

پرداختن به موضوعاتی از این دست این فضا را فراهم می‌نماید که در کنار طرح مسائل و مشکلات، راهکار و امیدآفرینی به نسل بعد از انقلاب نیز منتقل شود و بخشی از شبهاتی که در رسانه‌های خارجی نسبت به ایران وارد می‌شود را با تولید این آثار جواب داد و برای نسل جدید تبیین کرد.

انتخاب گروه محرمانه

اصولا تولید این دست کارها ظرافت‌ها و سختی‌های خودش را دارد، بعد از تغییر و آزمایش چند نفر به این گروه رسیدیم، گروهی برای ما اولویت داشت که در کنار تخصص مطلوب درحوزه تولید از لحاظ دغدغه تولید این نوع آثار با ما قرابت ذهنی داشته‌باشد.

این همگرایی در فکر و تولید باعث می‌شود سختی‌های‌تولید هموارتر و نتیجه تولید برای مخاطب جذاب‌تر شود.

پروژه‌های نمایشی تازه مؤسسه آوینی

ترور، گاندو۳، لاجوردی، رویان، شب دیجور، سرباز کوچک امام و یک‌سری طرح‌های دیگر جزو آثار تازه هستند.

همچنین ارسال طرح و ایده در قالب‌های کوتاه و بلند داستانی و مستند به مؤسسه هم می‌پذیریم، خصوصا از جوانان. ما اعتقاد داریم مخاطب تلویزیون بایستی کیفیت خوبی از سریال ببیند.

هم از لحاظ تکنیک و هم اجرا، سعی کردیم در سطح بالایی سریال باشد.

یکی از حقوق مصوب مخاطبان این است که هم اثری مطلوب در حوزه محتوایی ببینند و هم آن اثر از لحاظ فرمی و فیلمنامه قابل دفاع باشد.

سعی کردیم فیلمنامه‌ها و فیلم‌های ما به‌روز باشد و از مردم جامعه فاصله نداشته‌باشد.

منبع : مشرق
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها