کد خبر: ۵۳۰۱۲۴
زمان انتشار: ۲۳:۱۲     ۰۹ مهر ۱۴۰۲
بازی‌های آسیایی هانگژو؛
کاروان کشورمان در روز نهم بازی‌های آسیایی با کسب یک مدال نقره و یک برنز دیگر با ۲ پله سقوط در رده دوازدهم جدول توزیع مدال‌ها قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری 598، به نقل از خبرنگار اعزامی ایرنا، در نهمین روز بازی‌های آسیایی هانگژو ورزشکارانمان در رشته‌های تنیس روی میز، تیروکمان، قایقرانی، هندبال، دوومیدانی، فوتبال، کوراش، اسکیت و شطرنج به مصاف حریفانشان رفتند.

نتایج کامل نمایندگان ایران در روز نهم؛ حذف ناباورانه فوتبال و سقوط دو پله‌ای در جدول

سهم ایران در روز نهم، یک مدال نقره و یک مدال برنز بود، دنیا آقایی در کوراش یک مدال نقره و تیم دوبل تنیس روی میز کشورمان متشکل از نیما و نوشاد عالمیان مدال تاریخی برنز را برای کاروان کشورمان به ارمغان آوردند.

نتایج کامل نمایندگان ایران در روز نهم؛ حذف ناباورانه فوتبال و سقوط دو پله‌ای در جدول

در پایان روز نهم، تیم کشورمان با ۳ طلا، ۱۲ نقره و ۱۲ برنز با دو پله سقوط نسبت به دیروز در رده دوازدهم جدول توزیع مدال‌ها قرار گرفته است.

در پایان روز نهم چین با کسب ۱۳۱ طلا، ۷۲ نقره و ۳۹ برنز با فاصله زیاد در صدر جدول توزیع مدال‌ها قرار گرفته است.

کره‌جنوبی با ۳۰ طلا، ۳۵ نقره و ۶۰ برنز، ژاپن با ۲۹ طلا، ۴۱ نقره و ۴۲ برنز، هند با ۱۳ طلا، ۲۰ نقره و ۱۹ برنز، ازبکستان با با ۱۱ طلا، ۱۲ نقره و ۱۷ برنز، تایلند با ۱۰ طلا، ۶ نقره و ۱۴ برنز، چین تایپه با ۹ طلا، ۱۰ نقره و ۱۴ برنز، هنگ کنگ با ۶ طلا، ۱۵ نقره و ۱۹ برنز، کره‌‍شمالی با ۵ طلا، ۹ نقره و ۵ برنز و اندونزی با ۴ طلا ۳نقره و ۱۱ برنز در رده‌های دوم تا دهم جدول توزیع مدال‌ها قرار دارند.

نتایج کامل نمایندگان ایران در روز نهم؛ حذف ناباورانه فوتبال و سقوط دو پله‌ای در جدول

نتایج کامل مسابقات ورزشکاران کشورمان در روز نهم بازی‌های آسیایی به شرح زیر است:

در مسابقات کوراش، در فینال وزن منهای ۷۰ کیلوگرم بانوان، دنیا آقایی به مصاف دان یو از چین رفت و با شکست مقابل این حریف به مدال نقره رسید.

امروز در مرحله نیمه نهایی مسابقات دوبل تنیس روی میز نوشاد و نیما عالمیان مقابل فان ژندونگ و وانگ چوکین تیم اول دنیا از چین قرار گرفتند و در ۴ گیم پیاپی با نتایج ۱۱ بر ۴ ، ۱۱ بر ۳، ۱۱ بر ۳ و ۱۱ بر ۶ نتیجه را واگذار کردند و صاحب مدال برنز مشترک شدند.

تیم ملی شطرنج ایران هم توانست با نتیجه ۲.۵ بر ۱.۵ تیم قدرتمند چین که میزبان بازی‌های آسیایی است را شکست دهد و به تنهایی در صدر جدول قرار بگیرد.

تیم فوتبال امید هم امروز در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه یک بر صفر مقابل هنگ‌کنگ شکست خورد و ناباورانه از بازی‌های آسیایی حذف شد.

نتایج کامل نمایندگان ایران در روز نهم؛ حذف ناباورانه فوتبال و سقوط دو پله‌ای در جدول

در ادامه رقابت‌های قایقرانی آب‌های آرام امروز، پوریا شریفی، سپهر ساعتچی، علی آقامیرزایی و پیمان قویدل در تیم کایاک چهارنفره ۵۰۰ متر مردان با تیم‌های هنگ‌کنگ، ازبکستان، کره، قرقیزستان و تاجیکستان رقابت کردند.قایقرانان ایران بعد از کره‌جنوبی در رده دوم قرار گرفتند و مستقیما به فینال رفتند.

هیوا افضلی هم با قرارگیری در رده دوم دور نیمه‌نهایی راهی فینال کانوی یکنفره ۲۰۰ متر بازی‌های آسیایی هانگژو شد.

نتایج کامل نمایندگان ایران در روز نهم؛ حذف ناباورانه فوتبال و سقوط دو پله‌ای در جدول

در رشته اسکیت، امروز در مسابقات اسکیت سرعت در ماده هزار متر نگین شیخی و ملیکا منوچهری‌راد رتبه‌ای بهتر از هفتم و هشتم به دست نیاوردند.در بخش مردان اسکیت هزار متر هم کیارش شاه‌محمدی از صعود به فینال بازماند و محمدامین حیدری به فینال صعود کرد اما در پایان در جمع هشت نفر با مقام ششمی به کارش پایان داد.

در دوومیدانی در حالی امروز قرار بود حمیده اسماعیل‌نژاد دونده کشورمان در ماده ۲۰۰ متر رقابت کند که او از شرکت در این مسابقات انصراف داد.

در رشته کوراش،طاهره آذرپیوند نماینده وزن منهای ۷۰ کیلوگرم کوراش کشورمان با قبول شکست برابر نماینده، چین‌تایپه از دور مسابقات حذف شد.

در رشته تیرو کمان، در مقدماتی ریکرو، رضا شبانی با امتیاز ۶۷۷ علاوه بر شکستن رکورد ایران در رده پنجم قرار گرفت. وی پس از استراحت در دور نخست مسابقات حذفی، فردا با برنده دیدار امارات و مالزی دیدار خواهد کرد.

در مرحله مقدماتی ریکرو، محمدحسین گلشنی با امتیاز ۶۶۹ در رده چهاردهم ایستاد. وی پس از استراحت در دور نخست مسابقات حذفی، فردا با برنده دیدار قزاقستان و سریلانکا دیدار خواهد کرد.
در مرحله مقدماتی ریکرو، صادق اشرفی با امتیاز ۶۶۲ در رده بیست و یکم ایستاد.

در مرحله مقدماتی کامپوند بانوان، گیسا بایبوردی با امتیاز ۶۸۶ در رده چهاردهم قرار گرفت. وی پس از استراحت در دور نخست مسابقات حذفی، فردا به مصاف حریفش می‌رود.

تیم ریکرو مردان ایران با ترکیب رضا شبانی، محمدحسین گلشنی و صادق اشرفی با امتیاز ۲۰۰۸ برای نخستین بار در رده چهارم قرار گرفت و باید فردا در مرحله حذفی به مصاف ازبکستان برود.

نتایج کامل نمایندگان ایران در روز نهم؛ حذف ناباورانه فوتبال و سقوط دو پله‌ای در جدول

در مرحله مقدماتی ریکرو بانوان، یسنا پورماهانی با امتیاز ۶۱۷ در رده سی و نهم ایستاد. وی در بازی نخست مسابقات حذفی به مصاف کمانداری از کویت می‌رود. در مرحله مقدماتی ریکرو بانوان، زهرا نعمتی با امتیاز ۶۱۶ در رده چهلم قرار گرفت و حذف شد.

در مرحله مقدماتی کامپوند مردان، محمد صالح پالیزبان با امتیاز ۷۰۵ در رده ششم ایستاد. وی در بازی نخست استراحت دارد و در دور دوم به مصاف برنده دیدار عراق و نپال می‌رود.

در مرحله مقدماتی کامپوند مردان، آرمین پاکزاد با امتیاز ۶۹۸ در جایگاه پانزدهم قرار گرفت. وی در بازی نخست استراحت دارد و حریف بعدیش در دور دوم مشخص نیست. در مرحله مقدماتی کامپوند مردان، میلاد رشیدی با امتیاز ۶۹۲ در رده بیست و پنجم قرار گرفت.

تیم کامپوند مردان ایران هم با ترکیب محمد صالح پالیزبان، میلاد رشیدی و آرمین پاکزاد با امتیاز ۲۰۹۵ در رده چهارم ایستاد و در دیدار نخست مسابقات حذفی به مصاف تیم عربستان می‌رود. تیم ریکرو بانوان ایران با ترکیب زهرا نعمتی، یسناپورماهانی و مبینا فلاح با امتیاز ۱۵۸۷ در رده دهم ایستاد و در دیدار نخست مسابقات حذفی به مصاف تیم قزاقستان می‌رود.

تیم میکس کامپوند با ترکیب گیسا بایبوردی و محمد صالح پالیزبان با امتیاز ۱۳۹۱ در رده پنجم قرار گرفت و و در دیدار نخست مسابقات حذفی به مصاف تیم تایلند می‌رود. تیم میکس ریکرو با ترکیب مبینا فلاح و رضا شبانی با امتیاز ۱۲۹۵ در رده دهم قرار گرفت و در دیدار نخست مسابقات حذفی به مصاف تیم قزاقستان می‌رود.

در هشتمین روز از مسابقات تیراندازی در بخش تراپ،در پایان دور مقدماتی، محمد بیرانوند با ۱۱۷ امتیاز در رده شانزدهم ایستاد و با اختلاف دو امتیاز از مرحله شوت‌آف بازماند.در پایان دور مقدماتی تراپ بانوان مرضیه پرورش‌نیا هم با کسب امتیاز ۱۰۵ جایگاه هفدهم را به خود اختصاص داد.

نتایج کامل نمایندگان ایران در روز نهم؛ حذف ناباورانه فوتبال و سقوط دو پله‌ای در جدول

تیم ملی هندبال ایران هم امروز در دیدار برابر کره جنوبی ۲۵ بر ۲۴ تن به شکست داد تا در مرحله یک چهارم نهایی از بازی‌های آسیایی حذف شود.

در دوومیدانی، مهدی صابری در مسابقات پرتاب وزنه مردان به عنوان بهتر از پنجمی نرسید و حسین کیهانی نماینده دو ۳۰۰۰ متر با مانع کشورمان با ثبت زمان ۸:۴۵.۹۸ در جایگاه هفتم قرار گرفت.

فردا در روز دهم بازی‌های آسیایی، ورزشکاران کشورمان در رشته‌های کبدی مردان و زنان ، تیروکمان، اسکیت سرعت ۳ هزار متر امدادی مردان و زنان، کوراش (وزن‌های ۹۰ کیلوگرم مردان و ۸۷ کیلوگرم زنان)، قایقرانی آب‌های آرام(کانو و کایاک مردان و زنان)، دوومیدانی (مواد ۴۰۰ متر مانع و پرتاب دیسک مردان)، شیرجه (تخته ۱ متر انفرادی)، وزنه‌برداری( ۶۴ کیلوگرم زنان)، شطرنج و واترپلو به مصاف رقبایشان می‌روند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها