کد خبر: ۵۳۰۲۱۳
زمان انتشار: ۱۲:۵۲     ۱۵ مهر ۱۴۰۲
فرمانده کل انتظامی از اقدامات جدید پلیس برای کاهش سرقت در کشور خبر داد و گفت: با همکاری و صحبتی که با قوه قضاییه انجام شد، قرار است سارقان را به صورت هوشمند رصد کنیم.

به گزارش پایگاه خبری 598، به نقل از تسنیم، سردار احمدرضا رادان؛ فرمانده کل انتظامی صبح امروز در حاشیه مراسم صبحگاه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پیام ما به اراذل و اوباش این است که اگر هوس گردن‌کشی کنند، با حکم قانون گردن آنها را پایین می‌آوریم.

وی افزود: پلیس به هیچ عنوان اجازه نمی‌دهد اراذل و اوباش چه در فضای حقیقی و چه در فضای مجازی عرض اندام کند.

رادان با اشاره به اقدامات جدید پلیس در زمینه سرقت گفت: برخی از سارقان هستند که به دفعات بسیاری سرقت کردند در واقع سرقت کردن شغل و کسب آنها محسوب می‌شود به همین دلیل در آینده‌ای نزدیک با هماهنگی قوه قضاییه این افراد را به صورت هوشمند رصد می‌کنیم و در هر لحظه و مکان در رصد پلیس خواهند بود.

فرمانده کل انتظامی بیان کرد: با این اقدامات پیش بینی می‌کنیم که سرقت به شدت کاهش پیدا کند و رضایت مردم افزایش پیدا کند.

وی خاطرنشان کرد: البته از مردم درخواست می‌کنیم که از اموال خود حفاظت کنند و سارق را در اجرای اهداف شوم خود ناکام بگذارند.

فرمانده کل انتظامی به لزوم تامین مسکن سازمانی برای پلیس اشاره کرد و گفت: در نظر داریم با صحبت‌هایی که با رئیس جمهور، رئیس قوه قضاییه و دیگر مسئولان کرده‌ایم، بتوانیم تا سه سال آینده 100 هزار مسکن سازمانی برای پلیس بسازیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها