کد خبر: ۵۳۰۲۵۲
زمان انتشار: ۱۱:۵۱     ۱۶ مهر ۱۴۰۲
سخنگوی شاخه نظامی حماس ضمن اشاره به تلفات و فرار نظامیان صهیونیست در مقابل رزمندگان مقاومت، گفت که عملیات طوفان الاقصی در دفاع از مسجدالاقصی و اسرای آن ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری 598، «ابو عبیده» سخنگوی گردان‌های القسام، شاخه نظامی حماس بامداد یکشنبه برای ارائه جزئیات جدید از عملیات «طوفان الاقصی» علیه رژیم موقت صهیونیستی، سخنرانی کرد.

ابوعبیده در این سخنرانی گفت: «رژیم صهیونیستی پس از مشاهده قهرمانی مردان ما با بحرانی عمیق مواجه است. تهدید غزه و مردم آن یک بازی باخته و یک رکورد شکسته است».

به نوشته خبرگزاری‌ «شهاب» وی توضیح داد: «ارتش اسرائیل مانند ملخ جلوی چشمان رزمندگان ما بر زمین افتاد. تعداد اسرای اسرائیلی چندین برابر بیشتر از آن چیزی است که نتانیاهو فکر می‌کند».

این مقام حماس اظهار داشت: «با چه ارتشی ما را تهدید می‌کنید؟ با ارتشی که سقوط کرده و از دست ما فرار کرده است؟! سربازان آن سلاح‌های خود را رها می‌کنند».

ابوعبیده با بیان اینکه عملیات طوفان الاقصی در دفاع از مسجدالاقصی و اسرای آن ادامه دارد، افزود: «تعداد اسرای صهیونیست چندین برابر آن چیزی است که نتانیاهو اعلام کرده و آنها در تمام مناطق در نوار غزه نگهداری می‌شوند».

صبح روز شنبه بود که بعد از انتشار خبرها درباره حملات بیش از دو ساعته موشکی و راکتی از نوار غزه به اهداف مختلف رژیم صهیونیستی شامل تل‌آویو، «محمد الضیف» فرمانده کل گردان‌های القسام، شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)، از آغاز عملیات طوفان الاقصی خبر داد.

نیروهای مقاومت همچنین در اقدامی بی‌سابقه به حداقل ۷ شهرک صهیونیست‌نشین نفوذ کردند که یک شکست تمام عیار امنیتی و اطلاعاتی برای رژیم کودک‌کُش صهیونیستی محسوب می‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها