کد خبر: ۵۳۰۲۵۴
زمان انتشار: ۱۱:۵۳     ۱۶ مهر ۱۴۰۲
ارتش صهیونیستی تایید کرد فرمانده گردان پیاده‌نظام ناحال در جریان عملیات طوفان الاقصی توسط رزمندگان حماس در منطقه «کرم ابوسالم» به هلاکت رسیده است.

به گزارش پایگاه خبری 598، در ادامه اذعان ارتش رژیم موقت صهیونیستی به متحمل شدن تلفات گسترده در جریان عملیات طوفان الاقصی، آنها از هلاکت یک فرمانده خود به‌دست نیروهای حماس خبر دادند.

ارتش اشغالگران بامداد یکشنبه تایید کرد که سرهنگ «یوناتان استاینبرگ» فرمانده گردان پیاده‌نظام ناحال در جریان عملیات طوفان الاقصی توسط رزمندگان حماس در منطقه «کرم ابوسالم» به هلاکت رسیده است.

برخی منابع عربی نیز به نقل از وزارت بهداشت رژیم تروریست صهیونیستی نوشتند که در عملیات طوفان الاقصی، حداقل ۳۵۰ صهیونیست توسط رزمندگان مقاومت به هلاکت رسیده‌اند.

صبح روز شنبه بود که بعد از انتشار خبرها درباره حملات بیش از دو ساعته موشکی و راکتی از نوار غزه به اهداف مختلف رژیم صهیونیستی شامل تل‌آویو، «محمد الضیف» فرمانده کل گردان‌های القسام، شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)، از آغاز عملیات طوفان الاقصی خبر داد.

نیروهای مقاومت همچنین در اقدامی بی‌سابقه به حداقل ۷ شهرک صهیونیست‌نشین نفوذ کردند که یک شکست تمام عیار امنیتی و اطلاعاتی برای رژیم کودک‌کُش صهیونیستی محسوب می‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها