کد خبر: ۵۳۰۳۳۳
زمان انتشار: ۱۱:۲۳     ۱۷ مهر ۱۴۰۲
یک منبع حماس به خبرگزاری «شینهوا» گفت که قطر در حال میانجی‌گری برای آزادی زندانیان صهیونیست زن در ازای آزادی اسرای زن فلسطینی است.

به گزارش پایگاه خبری 598، یک منبع رسمی در جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» امروز (دوشنبه) از میانجی‌گری قطر برای تبادل اسرا و زندانی بین این جنبش و رژیم موقت صهیونیستی خبر داد.

این مقام مطلع به خبرگزاری چینی «شینهوا» گفت که یکی از رهبران حماس به قطر اطلاع داده که این جنبش با تبادلی که آزادی تمام زندانیان زن فلسطینی را تضمین می‌کند، مخالف نیست.

شینهوا به نقل از این منبع حماس نوشت: «قطر با حمایت آمریکا، به‌دنبال دستیابی به یک توافق فوری است که منجر به آزادی زنان اسرائیلی اسیر شده توسط حماس در ازای آزادی ۳۶ زن فلسطینی محبوس در زندان‌های اسرائیل شود».

صبح روز شنبه بود که بعد از انتشار خبرها درباره حملات بیش از دو ساعته موشکی و راکتی از نوار غزه به اهداف مختلف رژیم صهیونیستی شامل تل‌آویو، «محمد الضیف» فرمانده کل گردان‌های القسام، شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)، از آغاز عملیات طوفان الاقصی خبر داد.

روزنامه «یدیعوت آحارانوت» گزارش داده که شمار تلفات صهیونیست‌ها در عملیات طوفان الاقصی به ۱۰۰۰ نفر می‌رسد و تعداد صهیونیست‌هایی که توسط رزمندگان مقاومت به اسارت گرفته شدند نیز بیش از ۱۵۰ نفر است.

منبع: فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها