کد خبر: ۵۳۰۳۳۴
زمان انتشار: ۱۱:۲۴     ۱۷ مهر ۱۴۰۲

به گزارش پایگاه خبری 598، کانال ابوقاسم در ایتا مطلبی با عنوان مصاف تاریخی را در راستای حملات مقاومت به سرزمین های اشغالی منتشر کرد:

بعد از آغاز پروسه صلح ابراهیم برای عادی سازی ارتباطات با رژیم صهیونیستی و استقبال برخی کشورهای عربی و اسلامی از این صلح ،تغییرات سرنوشت ساز در جغرافیای سیاسی منطقه قابل پیش بینی بود.

صلح تاریخی اعراب حوزه خلیج فارس و ایران موازنه سیاسی متعادلی را نسبت به اقدامات سیاسی اسرائیل و آمریکا که سابقا انجام دادند ایجاد کرد.

اما مساله نگران کننده عادی سازی روابط عربستان با رژیم صهیونیستی است که همه می دانیم چه پیامدهایی برای مساله فلسطین بدنبال خواهد داشت.

قدرت عربستان در بخش زیادی از کشورهای عربی و اسلامی به شکلی است که می تواند معادلات را به سمت و سوی یک پیچ تاریخی برای کم رنگ کردن مساله فلسطین هدایت کند.

مساله ای که آمریکایی ها برای تثبیت هژمونی رژیم صهیونیستی به آن نیاز دارند و بخاطر همین این درگیری سرنوشت ساز را پیش بینی می کردند.

حماس و جهاد اسلامی برای سرنوشت تاریخی پیش رو برای آرمان فلسطین راهی جز شروع یک جنگ تمام عیار و البته حساب شده را نداشتند و سایر شاخه های مقاومت نیز این مقاومت فلسطین را حمایت خواهند کرد.

نباید اجازه دهند صهیونیست ها با عادی سازی روابط با عربستان،موجودیت مقاومت فلسطین را برای همیشه از اولویت اساسی کشورهای عربی و اسلامی دور کنند و امیدها برای آزادی قدس مقدس را از بین ببرند.

این جنگ و سناریویی که مقاومت طراحی کرده سرنوشت ساز ترین تقابل با رژیم صهیونیستی است تا موازنه قدرت را همچنان برای تشکیل فلسطین باقی بگذارند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها