کد خبر: ۵۳۰۳۶۱
زمان انتشار: ۱۰:۴۵     ۱۸ مهر ۱۴۰۲
شهردار دماوند از تداوم برخورد قاطعانه و بدون اغماض با ساخت‌وسازهای غیرمجاز خبر داد و گفت: ساختمان متخلف یکی از مقامات سابق کشوری در شهر دماوند پلمب شد.

به گزارش پایگاه خبری 598، مهدی رضایی‌مهر شهردار دماوند صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: پیرو گشت‌های مستمر واحد کنترل و نظارت ساختمانی شهرداری دماوند و برخورد با تخلفات ساختمانی و ساخت‌وسازهای غیرمجاز، یک واحد ساختمان در حال ساخت با هماهنگی و دستور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دماوند پلمب شد.

وی با اشاره به تاکید رهبر انقلاب و ریاست جمهوری بر اجرای تصمیمات قاطع، عملی و بدون ملاحظه در مبارزه با فساد و تخلفات مسؤولان سه قوه افزود: این پروژه ساختمانی که متعلق به یکی از مقامات سابق کشوری است، دارای تخلفات متعدد از جمله مشکلات روند فرآیند قانونی صدور جواز، سطح اشغال زیاد و تراکم مازاد بود.

شهردار دماوند با بیان اینکه کلیه ساخت و سازها تحت نظارت و کنترل قرار دارد، تأکید کرد: شهروندان برای هرگونه ساخت و ساز در داخل یا حریم محدوده شهری حتماً باید از شهرداری استعلامات لازم را اخذ کنند تا دچار مشکل نشوند.

پلمب ساختمان متخلف یکی از مقامات سابق کشور در دماوند + عکس

رضایی‌مهر با بیان اینکه کلیه حریم شهر دماوند به طور مستمر توسط گشت‌های نظارتی رصد می‌شوند، اضافه کرد: با توجه به وظایف قانونی که برای شهرداری‌ تعریف شده، مطمئناً با تخلفات ساختمانی در داخل یا حریم شهر بدون اغماض و قاطعانه برخورد قانونی خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها