کد خبر: ۵۳۰۳۶۷
زمان انتشار: ۱۳:۱۷     ۱۸ مهر ۱۴۰۲
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: جشنواره مطبوعات می‌تواند به امر تعالی بخشی و ارتقای سطح کمّی و کیفی تولیدات رسانه‌ای کمک کند و گامی در راستای نشاط و پویایی رسانه‌ها و فعالان رسانه‌ای استان باشد.

به گزارش پایگاه خبری 598، امیرعلی عموزاده در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به برگزاری سومین جشنواره مطبوعات و رسانه‌های برخط استان قم، اظهار داشت: یکی از رویکردهای برگزاری چنین جشنواره هایی، ایجاد بستر رقابت سالم و موثر بین اهالی رسانه در قالب‌های مختلف خبری و همچنین کمک به شناسایی نقاط قوت و ضعف مطبوعات استان است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم عنوان داشت: جشنواره مطبوعات می‌تواند به امر تعالی بخشی و ارتقای سطح کمّی و کیفی تولیدات رسانه‌ای کمک کند و گامی در راستای پویایی و نشاط مطبوعاتی در رسانه‌ها و فعالان رسانه‌ای باشد.

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان قم با بیان اینکه مطالبه‌گری و پیگیری مشکلات و مسائل شهروندان از رسالت‌های جامعه رسانه‌ای است، افزود: رسانه‌ها در راستای تبیین دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی و انعکاس اقدامات صورت گرفته نیز نقش آفرین هستند و این امر در جهت امید آفرینی به جامعه اهمیت دارد.

عموزاده بیان داشت: رسانه‌های استان قم با توجه به ظرفیت‌های عظیمی که بواسطه وجود حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، مسجد مقدس جمکران و استقرار بزرگترین حوزه علمیه جهان تشیع و همچنین نگاه ویژه ملی به این استان که به فرموده رهبر معظم انقلاب، قم خاستگاه انقلاب اسلامی است مسئولیت بسیار خطیری بر عهده داشته و سهم قابل تأملی در تولیدات رسانه‌ای دارند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم ضمن دعوت از فعالان رسانه‌ای برای شرکت در این جشنواره بیان داشت: امید است با مشارکت خوب اهالی رسانه و مطبوعات قم شاهد برگزاری جشنواره مطلوبی در این استان باشیم.

گفتنی است، سومین جشنواره مطبوعات و رسانه‌های برخط قم از سوی خانه مطبوعات استان، با حمایت و همکاری معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم و همچنین همراهی و مشارکت اهالی رسانه این استان برگزار می‌شود و مهلت ارسال آثار نیز تا پایان مهرماه سال جاری است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها