کد خبر: ۵۳۰۳۶۸
زمان انتشار: ۱۴:۲۰     ۱۸ مهر ۱۴۰۲
خنده‌های شوم این دو پیرصهیونیست، نشان از آن دارد که یهودیان افراطی حقیقتا به نژادهای غیریهودی، به ویژه اعراب مسلمان، که طبق تلمود «گوییم» نامیده می شوند، به چشم موجوداتی مادون انسان می نگرند.

به گزارش پایگاه خبری 598، این فیلم مصاحبه‌ی دو نظامی بازنشسته‌ی صهیونیستی را نشان می دهد که از تجربیات خود در ارتش اسرائیل صحبت می کنند و در حین انجام این کار می خندند. بخش‌هایی از سخنان این دو نظامی پیر صهیونیست از این قرار است:

"یکی از سربازان به دختر ۱۶ ساله‌ای تجاوز کرد(خنده).

-او فلسطینی‌ها را در قفس انداخت و آن‌ها را به رگبار بست.

-سربازان با شعله‌افکن روستاییان را تعقیب کردند و آن‌ها را به آتش کشیدند.

-اگر بچه‌های مدرسه‌ای را با دست‌های بالا دیدم، آنها را می‌کشتم.

-من شلیک کردم و همه را کشتم. نمی توانم تعداد فلسطینی‌هایی که کشتم را محاسبه کنم(خنده)."

خنده‌های شوم این دو جنایت‌کار پیر صهیونیست در حین تشریح جنایات دوران جوانی خود، نشان از آن دارد که یهودیان افراطی حقیقتا به نژادهای غیریهودی، به ویژه اعراب مسلمان، که طبق تلمود «گوییم» نامیده می شوند، به چشم موجوداتی مادون انسان می نگرند که مستحق هر بلایی هستند.

این دواسراییلی تا همین چند روز قبل، در کمال آرامش در سرزمین‌های اشغالی زندگی می کنند، اما اوضاع حالا کمی متفاوت است!

در فیلم زیر هم تجمع شماری از یهودیان افراطی را می بینیم که مدتی قبل در بیت‌المقدس جمع شدند و شعارهای نژادپرستانه و ضدانسانی سر دادند. از نظر آن‌ها «عرب خوب، عرب مرده است» و «یهودیان نجیب‌زاده و غیریهودیان حرام‌زاده هستند». این صهیونیست‌ها درنده‌خو و ضدبشر به ساحت پیامبر اکرم(ص) نیز جسارت می کنند و فریاد «مرگ بر عرب» سر می دهند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها