کد خبر: ۵۳۰۳۷۴
زمان انتشار: ۱۴:۳۵     ۱۸ مهر ۱۴۰۲
هنیه:
رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس با تاکید بر فلسطینی بودن عملیات طوفان الاقصی، از طراحی تا اجرا، تاکید کرد: شدت حملات صهیونیست‌ها، گویای ضربات بزرگ مقاومت به آن‌هاست.

به گزارش پایگاه خبری 598، «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین، امروز سه‌شنبه ۱۰ اکتبر تاکید کرد که عملیات «طوفان الاقصی»، از طراحی تا اجرا تماماً به دست نیروهای مقاومت فلسطین انجام شده است.

طبق گزارش شبکه «الجزیره»، هنیه تاکید کرد؛ نبرد طوفان الاقصی از تصمیم تا اجرا، عملیاتی فلسطینی است و این چیزی از اعتقاد ما به مشارکت همه مردم ملت ما کم نمی‌کند.

رئیس دفتر سیاسی حماس در ادامه گفت: وحشی‌گری رژیم موقت علیه مردم ما در غزه، نتایج شگرف عملیات‌ها و ضربات القسام و دیگر جناح‌های مقاومت را نشان می‌دهد.

هنیه با تاکید بر اینکه دشمن، هزینه هنگفتی برای تروریسم و جرائمش خواهد پرداخت، خاطرنشان کرد: ما به طرف‌هایی که در مورد اسرای دشمن با ما تماس گرفتند، اطلاع دادیم که این پرونده قبل از پایان نبرد باز نخواهد شد.

رئیس دفتر سیاسی حماس پیش‌تر هم با اشاره به حملات گسترده مقاومت به اراضی اشغالی فلسطین، اعلام کرده بود که این طوفان از غزه آغاز شده و به تمام نقاط سرایت خواهد کرد.

جنبش مقاومت اسلامی حماس، صبح روز شنبه ۷ اکتبر، اراضی اشغالی از جمله تل‌آویو، اشدود و عسقلان را با صدها موشک و راکت هدف حمله قرار داد و درگیری‌ها که تاکنون ادامه دارد، منجر به هلاکت هزاران صهیونیست شده است.

با افزایش تلفات صهیونیست‌ها و پیش‌روی نیروهای مقاومت به سوی شهرک‌های اشغالی، مقامات تل‌آویو بارها مدعی هدایت این عملیات توسط ایران شده‌اند؛ ادعایی که هیچ سازمان و کشوری نتوانسته صحت آن را تایید و یا دلایلی برای آن ارائه دهد.

رسانه‌های صهیونیستی تاکنون تایید کرده‌اند که در جریان عملیات طوفان الاقصی، حداقل ۱۰۰۰ صهیونیست به هلاکت رسیده و بیش از ۲۵۰۰ نفر زخمی شدند و این آمار باز هم در حال افزایش است.

منبع: فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها