کد خبر: ۵۳۰۴۱۵
زمان انتشار: ۰۹:۲۵     ۲۰ مهر ۱۴۰۲
مدیر خانه مطبوعات استان قم برگزاری جشنواره مطبوعات استان زا از جمله دغدغه های خبرنگاران قم برشمرد و گفت: امیدواریم خبرنگاران و اهالی رسانه مشارکت خوبی در این جشنواره داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری 598، فخرالدین یوسف پور با اشاره به برگزاری سومین جشنواره مطبوعات و رسانه های برخط استان قم اظهار داشت: از جمله مواردی که خبرنگاران استان قم نسبت به آن دغدغه داشتند، برگزاری جشنواره مطبوعات بود که خوشبختانه مقدمات این کار همزمان با روز خبرنگار امسال صورت گرفت و با رونمایی از پوستر، این جشنواره وارد مرحله اجرا شد.

وی افزود: فراهم آوردن زمینه و ایجاد رقابت سالم و بروز استعدادها، ارزیابی مهارت‌های رسانه‌ای و شناساندن و معرفی برترین‌های رسانه استان قم از جمله اهداف برگزاری جشنواره مطبوعات در استان قم است که امیدواریم شاهد مشارکت خوب خبرنگاران قمی در این رقابت رسانه ای باشیم.

یوسف پور با بیان اینکه این جشنواره در دو بخش اصلی و ویژه برگزار می شود ابراز داشت: جهاد تبیین با محوریت موضوعات (حجاب و عفاف، فرهنگ ایثار و شهادت و امیدآفرینی)، استکبارستیزی و فرهنگ شهروندی از جمله بخش های ویژه این جشنواره است که نهادهای مختلفی از جمله سازمان فرهنگی هنری شهرداری قم در آن مشارکت دارند.

وی با اشاره به حوادث اخیر فلسطین و انجام عملیات طوفان الاقصی توسط جبهه مقاومت علیه مواضع رژیم صهیونیستی ابراز داشت: انتظار می رود خبرنگاران استان قم در این حوزه نیز آثاری تولید و منتشر کنند و این آثار تولیدی را در بخش ویژه استکبار ستیزی این جشنواره شرکت کنند.

یوسف پور افزود: مهلت ارسال آثار به جشنواره پایان مهرماه سال جاری است که از خبرنگاران درخواست می شود که ارسال آثار خود را به روزهای پایانی موکول نکنند و برنامه ریزی مناسبی برای بارگذاری آثار در سایت جشنواره داشته باشند.

مدیر خانه مطبوعات استان قم بیان داشت: قم از جمله استانهای پر خبری است که انعکاس آن برای جامعه مهم است و خبرنگاران استان قم در عرصه های مختلف توانمندی خوبی داشته و در این زمینه رسالت خطیری بر عهده دارند که امیدواریم این جشنواره محملی برای قدرشناسی گوشه ای از این خدمات باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها