کد خبر: ۵۳۰۴۱۶
زمان انتشار: ۰۹:۴۷     ۲۰ مهر ۱۴۰۲
رسانه‌های اسرائیلی از شنیده شدن صدای تیراندازی در منطقه دیمونا و اعلام هشدار امنیتی در این منطقه از فلسطین اشغالی خبر دادند.

به گزارش پایگاه خبری 598، شبکه خبر در این باره با آقای سامر حاج علی خبرنگار المنار لبنان در مرز سرزمین‌های اشغالی گفتگو کرد.

خبرنگار المنار گفت: در طرف لبنانی هیچ مسئله‌ای وجود ندارد، در فلسطین اشغالی شوک بزرگ پابرجاست، جنگنده‌های اسرائیلی هر از چندگاهی به این منطقه می‌آیند، هواپیما‌های جاسوسی نیز در این مکان موجودند و مونور پرتاب می‌کنند، در پشت این شهرک نشین‌ها صدای تیراندازی‌های گسترده‌ای را ما شنیدیم. آژیر‌های خطر به شکل گسترده‌ای همچنان به صدا درآمده اند، الان منور‌ها را در اینجا می‌بینید که رژیم صهیونیستی پرتاب کرده است، در سمت همین منطقه‌ای که ما مستقریم در مرز جنوب لبنان و در شمال فلسطین اشغالی و همچنین پهپاد‌های رژیم صهیونیستی در این منطقه به پرواز درآمده اند.

رسانه‌های صهیونیستی نیز تلاش می‌کنند که این رعب و وحشتی که در بین صهیونیست‌ها حاکم شده است به طوری کنترل کنند، اما باید بگویم که رژیم صهیونیستی دچار شوک بزرگی شده است.

شبکه تلویزیونی المیادین هم در خبر فوری گزارش داد: گردان‌های القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی از شلیک چند فروند موشک به سوی تل آویو خبر داد. همچنین شبکه تلویزیونی المیادین، گزارش داد: آژیر خطر در بیت شیمس در قدس به صدا درآمد و هشدار‌هایی درباره نفوذ عناصر مسلح به منطقه دشت اردن، اعلام شد.

شبکه تلویزیونی الجزیره هم در خبر فوری، گزارش داد: ارتش اسرائیل که پیش از این از همه اسرائیلی‌ها خواسته بود به پناهگاه بروند، اعلام کرد هشدار نادرست ناشی از اشتباه انسانی، علت این درخواست بود. الجزیره افزود: گردان‌های عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس اعلام کرد چند فروند موشک به سوی تل آویو شلیک کرد.

منبع: ایرنا

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها