کد خبر: ۵۳۰۴۲۱
زمان انتشار: ۰۹:۵۹     ۲۰ مهر ۱۴۰۲
کابینه رژیم صهیونیستی چهارشنبه شب به صورت رسمی تشکیل دولت اضطراری و "شورای نظامی" را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری 598، سه‌شنبه شب بود که سران احزاب ائتلاف حاکم رژیم صهیونیستی حمایت خود را از تشکیل یک دولت اضطراری و دادن مجوز به نتانیاهو برای تشکیل چنین دولتی اعلام کردند.

شبکه کان رژیم صهیونیستی سه‌شنبه گزارش داد: ‌ رهبران احزاب ائتلاف حاکم در سرزمین‌های اشغالی حمایت خودشان را از تشکیل یک دولت اضطراری و دادن مجوز برای تشکیل چنین دولتی اعلام کرده‌اند.

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز روز دوشنبه از اپوزیسیون خواسته بود تا یک دولت اضطراری بدون هیچ پیش شرطی تشکیل شود. لیکود اعلام کرده بود که اعضای حزب حاکم به نتانیاهو اجازه تشکیل یک «کابینه اضطراری» را داده‌اند. این کابینه نظامی در نتیجه عملیات موفق و منحصر به فرد نیروهای مقاومت در سرزمین‌های اشغالی تشکیل می‌شود.

نیروهای مقاومت فلسطین از شنبه ۱۵ مهرماه برابر با ۷ اکتبر ۲۰۲۳ عملیات همه جانبه و بی‌نظیری با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی آغاز کرده‌اند که در جریان آن تاکنون یکهزار و ۲۰۰ صهیونیست کشته و حدود ۲ هزار و ۸۰۰ تن دیگر نیز زخمی شدند که حال برخی از آنان وخیم گزارش می‌شود. صهیونیست‌ها با تکیه بر تجهیزات پیشرفته نظامی، خود را دارنده یکی از ارتش‌های قوی دنیا معرفی می‌کنند، اما غافلگیری ارتش و به‌ویژه سازمان‌های اطلاعاتی رژیم صهیونیستی که نتوانسته بودند، چنین حمله بزرگی را پیش‌بینی کنند، همه این تصورات را برهم زد؛ حالا اسرائیل با عنوان انتقام و جبران این شکست، حملات هوایی وحشیانه‌ای را علیه ساکنان غزه به راه انداخته و تانک‌ها و نیروهای زرهی خود را پشت مرزهای غزه مستقر کرده است.

منبع: ایرنا

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها