کد خبر: ۵۳۰۴۸۳
زمان انتشار: ۱۵:۰۷     ۲۲ مهر ۱۴۰۲
بیش از یک هفته از حملات رژیم صهیونیستی به غزه می‌گذرد و صهیونیست‌ها در این مدت با حمایتی که از سوی غرب و شبکه های مجازی تحت مدیریت آنها می‌شوند، بسیاری از غیرنظامیان را هدف بمباران پی در پی خود قرار دادند.

به گزارش پایگاه خبری 598، بیش از یک هفته از حملات رژیم صهیونیستی به غزه می گذرد، صهیونیست‌ها در این مدت بسیاری از غیرنظامیان را هدف بمباران پی در پی خود قرار دادند. به گفته سخنگوی نظامی رژیم صهیونیستی تا کنون بیش از ۶ هزار بمب روی غزه ریخته شده است! بمب‌هایی که هر کدام جان زنان و مردان و کودکان بی گناه بسیاری را گرفته است.

در این مدت وحشتناک ترین صحنه‌ها از جنایت صهیونیست ها رقم خورده و در سایه سکوت سنگین مدعیان دروغین حمایت از حقوق بشر این جنایات همچنان ادامه دارد.

همراهی اینستاگرام و رسانه‌های غربی با جنایت صهیونیست‎ها در غزه+ عکس

غرب و آمریکای مدعی دفاع از حقوق انسان‌ها امروز نه تنها از انسان‌های مظلومی که بدنشان زیر بمباران صهیونیست‌ها در حال سوختن و تکه تکه شدن است حمایت نمی کنند بلکه برای حمایت از بزرگترین جنایتکار منطقه ناو و سلاح می‌فرستند و برای اینکه چگونه می‌شود برای قتل و عام بیشتر مردم مظلوم فلسطین از صهیونیست‌ها حمایت کرد، برنامه ریزی می کنند.

تلخ تر اینکه غربی‌ها با حاکمیتی که بر فضای مجازی دارند حتی اجازه نمی‌دهند صدای مظلومیت کودکان و مردم بی گناه فلسطین در صفحات مجازی شنیده شود. دلیل هم به خوبی روشن است زیرا دولتمردان غربی به خوبی می دانند که اگر واقعیت ماجرا برای مردمشان روشن شود دیگر نمی توانند از جنایتکاران صهیونیستی با این صراحت و روشنی حمایت کنند، همانگونه که در برخی از کشورهای غربی همچون فرانسه امروز شاهد تجمعات مردمی آزادیخواهی هستیم که واقعیت ماجرا را درک کرده اند.

غرب و آمریکا با حاکمیتی که در فضای مجازی دارند اجازه نمی دهند که تصاویر مطالب مرتبط با جنایات صهیونیست ها حتی در این فضا هم بازنشر شود. اینستاگرام امروز اجازه بازنشر و انتشار پست‌های مربوط به جنایات صهیونیست‌ها رو نمی دهد، به این بهانه که در آن خشونت وجود دارد! اما از آن سو دیدیدیم که در اغتشاشات سال گذشته ایران، ضدانقلاب و دشمنان کشورمان بارها و بارها در صفحات همین اینستاگرام به اغتشاشگران برای ایجاد آشوب و خرابکاری و خشونت آموزش می‌دادند.

 

همراهی اینستاگرام و رسانه‌های غربی با جنایت صهیونیست‎ها در غزه+ عکس

 

شبکه ایکس یا همان توئیتر سابق به بهانه‌های واهی هم حساب های مرتبط با مقاومت فلسطین را حذف می کند. حتی پیام حساب توئیتری رهبر انقلاب درباره رژیم صهیونیستی هم که بیش از ۱۰ میلیون بازدید داشت به سادگی از سوی این شبکه حذف می شود و یا پیام هایی که جنایات صهیونیست‌ها را نشان می‌دهند یا واقعیت ماجرا را برای مردم دنیا می گویند اجازه ندارد در توئیتر منتشر شوند.

البته به غیر از فضای مجازی که از سوی غربی ها مدیریت می شود رسانه‌های غربی و آمریکایی هم اجازه بیان واقعیت آنچه امروز در غزه در حال رخ دادن است را ندارند، برای همین هم هست اگر از خیلی از مردم کشورهای غربی درباره حال روز امروز مردم غزه بپرسید، چیزی نمی دانند که قطعا اگر می دانستند در واکنش به آنچه حاکمان و دولتمردان خود انجام می دهند سکوت نمی کردند.

منبع: فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها