کد خبر: ۵۳۰۵۲۲
زمان انتشار: ۱۳:۵۴     ۲۳ مهر ۱۴۰۲

به گزارش پایگاه خبری 598، جبهه پایداری و شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی گیلان در بیانیه‌ای خطاب به وزیر کشور خواستار تغییر استاندار گیلان شدند.

حمله پوشالی به استاندار گیلان توسط جبهه پایداری به اسم مردم گیلان؟

متن بیانیه به شرح زیر است.

بسمه تعالی

برادر گرامی جناب آقای دکتر احمد وحیدی
وزیر محترم کشور جمهوری اسلامی ایران
سلام علیکم.

دیر زمانی است که تعداد بسیار زیادی از مردم استان گیلان به ویژه خانواده محترم شهدا، احزاب و جریان‌های سیاسی وفادار به انقلاب اسلامی، فعالین ستاد‌های آیت الله رئیسی در استان گیلان و خیل زیادی از جوانان انقلابی و حامیان دولت مردمی آیت الله رئیسی در استان گیلان نسبت به عملکرد استاندار گیلان معترض بوده و خواهان تجدید نظر در انتصاب ایشان به عنوان نماینده عالی دولت در استان گیلان می‌باشند و پیام و نظرات خود را از طریق دلسوزان استانی و ملی و در قالب‌های مختلف من جمله نشست، بیانیه، دیدار با مسئولین کشوری و ... به حضرتعالی، دولت و حتی شخص ریاست محترم جمهور آیت الله رئیسی منتقل نموده اند، ولی مع الاسف علیرغم تواتر درخواست‌های مردمی، گوش شنوایی برای این خواسته مردمی در دولت مردمی نیست و پیگیری‌ها اینگونه به نظر می‌رسد که تنها مخالف این تغییر و تحول شخص جنابعالی می‌باشید و تنها استنادتان نیز به رضایت برخی از چهره‌های سیاسی و نمایندگان مجلس از ایشان می‌باشد. ولی لازم است تا این رنجنامه را برای اتمام حجت در پیشگاه الهی خدمت حضرتعالی ارسال نماییم.

برادر گرامی؛ نزدیک به ۸ سال بابت اتلاف عمر ملت ایران توسط دولت گذشته شکواییه داشتیم و اکنون از حضرتعالی بابت ۲ سال اتلاف عمر و فرصت توسعه و چشیدن طعم خدمت در استان گیلان شکایت داریم و ۲ سال است که چه از نظر چینش مدیران استان و چه از نظر منش مدیریتی شاهد تشکیل دولت سوم روحانی در استان گیلان بوده ایم و روزی نیست که اخبار رشد و توسعه و به ثمر رسیدن وعده‌های آیت‌الله رئیسی را در سایر استان‌های کشور مشاهده نماییم و برای این وضعیت استان خودمان تاسف نخوریم.

جناب آقای وزیر محترم کشور؛ بیزحمت بفرمایید کدام یک از وعده‌های ریاست محترم جمهوری در سفر به استان گیلان توسط آقای استاندار جامه عمل پوشیده است؟ ساماندهی پسماند؟ بهسازی رودخانه‌ها؟ اتمام پروژه خط آهن رشت-کاسپین؟ اتمام چند کیلومتر آزادراه باقی مانده بین منجیل و رودبار؟ نهضت ملی مسکن؟ ساماندهی تالاب انزلی؟ استفاده از مدیران توانمند و انقلابی؟ حفظ وحدت و انسجام سیاسی استان؟ توسعه شرایط مدیریتی استان؟ استفاده از نخبگان و ظرفیت‌های معنوی استان در فرایند تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی؟ و چندین نمونه دیگر که شما در وزارت کشور بهتر نسبت به آن‌ها اشراف دارید.

آقای سردار وحیدی عزیز؛ استاندار گیلان این روز‌ها کفایت سیاسی خود را برای مدیریت استان از دست داده است. معاونان وی یکی پس از دیگری ترجیح می‌دهند تا با استعفا در سمت‌های به مراتب پایین‌تر در استان‌های دیگر به خدمت خود ادامه دهند، ولی در این بن بست سیاسی که ایشان به وجود آورده است باقی نمانند. ایده شما برای داشتن استاندار در سطح وزیر یک بار در خوزستان به شکست رسید و موجبات نارضایتی مردم خوزستان را فراهم آورد و در گیلان نیز مدت‌های مدیدی است که به شکست انجامیده و در سطح مدیریتی به بی کفایتی سیاسی و در سطح نخبگان و مردم به ویژه انقلابیون هوادار دولت به یاس و نا امیدی منتهی شده است و علی الظاهر تنها شما و جمع اندکی از مسئولین استانی در گیلان هستند که نمی‌خواهند این واقعیت را درک کنند. البته جریان وفادار به انقلاب و دولت مردمی تکلیف خود با آن دسته از نمایندگان که با حمایت‌های بی جا باعث تضییع فرصت چشیدن ثمره خدمت دولت مردمی آیت الله رئیسی شده اند را در انتخابات پیش رو روشن خواهد نمود، ولی برادر بزرگوار و فرمانده دوست داشتنی از شما و اصرار نا به جایتان به که و به کجا جز خودتان شکوایه کنیم؟

اصرار بر نظر خود و عدم توجه به نظرات مردمی و عدم توجه و احترام به خواست دلسوزان واقعی چیزی نیست که در قاموس شما و دولت انقلابی بگنجد لذا خواشمند است تا نسبت به اوضاع استان گیلان بررسی مجدد نموده و اجازه دهید تا با روی کار آمدن مدیری کارآمد و آگاه به مبانی مدیریت و پیشرفت و باز کردن فضا برای خادمین واقعی دولت انقلابی، موجبات رضایت مردمی از عملکرد دولت انقلابی در استان فراهم آید.

والعاقبه للمتقین

جبهه پایداری انقلاب اسلامی استان گیلان
جبهه شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی استان گیلان
۱۴۰۲/۷/۲۲

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها