کد خبر: ۵۳۰۵۳۴
زمان انتشار: ۱۵:۰۸     ۲۳ مهر ۱۴۰۲
دانش‌آموزان ایرانی بعد از آنکه با زنگ همبستگی با مردم فلسطین، کشیدن نقاشی، نوشتن نامه، همخوانی سرود و ...، حمایت خودشان را از کودکان و نوجوانان فلسطینی اعلام کرده‌اند، حالا طوفان آب به پا کرده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری 598، این روزها رژیم کودک‌کش صهیونیست از هیچ جنایتی در فلسطین فروگذار نیست و وقتی نتوانست در طوفان‌الاقصی حریف رزمندگان مقاومت شود، آب را هم به روی مردم مظلوم فلسطین قطع کرد.

همین هم شد که دانش‌آموزان ایرانی که همواره حامی کودکان و نوجوانان فلسطینی بوده‌اند، باز هم به پاخاستند تا این بار، طوفان آب به پا کنند.

مریم دانش‌آموزان کلاس هشتم شهرستان‌های استان‌های تهران می‌گوید: گاهی با خودمان فکر می‌کنیم مگر انسان‌ها چقدر می‌توانند بد باشند که حتی آب را هم از کودکان دریغ کنند و این سؤال را با یادآوری کربلا و امام حسین(ع) و اهل بیتش، پاسخ می‌گیریم. گاهی آدم‌ها خیلی بد می‌شوند. آنقدر بد که هر جنایتی از دستشان بر می‌آید.

وی ادامه می‌دهد: یکی از دردناک‌ترین اتفاقات کربلا، بستن آب به روی امام حسین(ع) و اهل بیتش بود؛ اتفاقی که هنوز هم وقتی به آن فکر می‌کنیم، اشک از چشمانمان سرازیر می‌شود و خودمان را همدرد آنها می‌دانیم و حالا رژیم صهیونیستی جای پای یزیدیان و لشکریان یزید گذاشته‌اند.

* آغاز پویش «طوفان آب» از امروز

دانش‌آموزان ایرانی بعد از آنکه با زنگ همبستگی با مردم فلسطین، کشیدن نقاشی، نوشتن نامه، همخوانی سرود و ...، حمایت خودشان را از کودکان و نوجوانان فلسطینی اعلام کردند، حالا در پویش طوفان آب شرکت کرده‌اند.

اصغر باقرزاده معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش در خصوص پویش «طوفان آب»، می‌گوید: این پویش کشوری از امروز ۲۳ مهر در مدارس سراسر کشور آغاز شده است.

وی ادامه می‌دهد: راه‌اندازی این پویش در جهت کمک به کودکان مظلوم غزه است که بتوان با ارسال بطری‌های آب، از ناراحتی‌ها و سختی‌های آنان کم کرد.

* یک بطری آب برای همدردی با بچه‌های فلسطین

در پویش طوفان آب، هریک از دانش‌آموزان برای همدردی با بچه‌های فلسطین، یک بطری آب معدنی همراه خودشان به مدرسه می‌برد.

در کنار بطری آب، محصلان ایرانی با کشیدن نقاشی و نوشتن نامه، بطری‌های آب را به اولیای مدرسه تحویل می‌دهند.

قرار است بطری‌های آب به همراه نامه‌ها و نقاشی‌های دانش‌آموزان به دست کودکان و نوجوانان فلسطینی برسد.

* بطری‌های آب چه می‌شود؟

بطری‌های آب توسط اولیای مدرسه جمع می‌شود و هماهنگی برای ارسال آنها و رسیدن به دست کودکان فلسطینی انجام می‌شود.

البته همانطور که اشاره شد در کنار بطری آب، نقاشی و نامه‌ها نیز به دست کودکان فلسطینی می‌رسد تا آنها مقاوم‌تر از گذشته در مقابل رژیم صهیونیستی ایستادگی کنند و بدانند که هم‌سن و سال‌های آنها در ایران، به یادشان هستند و برای پیروزی‌شان دعا می‌کنند.

* طوفان آب تا چهارشنبه این هفته ادامه دارد

پویش طوفان آب تا چهارشنبه این هفته ادامه دارد و البته فقط به یک بطری آب و نامه و نقاشی خلاصه نمی‌شود بلکه دانش‌آموزان باید برای شرکت در این پویش، تصاویر و فیلم‌های خود را از زمان تحویل بطری‌ها به آیدی @pejvakshargh ارسال کنند.

از امروز که این طوفان آغاز شده است، دانش‌آموزان هم طوفان به پا کردند و با بطری‌های آب راهی مدرسه شدند.

* کودکان فلسطینی را تنها نمی‌گذاریم

دانش‌آموزان ایرانی این روزها سنگ تمام گذاشته‌اند و در حمایت از بچه‌های مظلوم فلسطینی، هر کمکی که از دستشان بر می‌آید، انجام می‌دهند.

علیرضا دانش‌آموز کلاس ششم شهر تهران می‌گوید: ما دعا می‌کنیم که جنگ تمام شود و بچه‌های فلسطینی بتوانند با امنیت در کشورشان زندگی کنند. 

وی ادامه می‌دهد: روزی که شنیدیم آب را روی آنها بسته‌اند خیلی ناراحت شدیم و دوست داشتیم کاری انجام دهیم. رساندن یک بطری آب کوچکترین کاری است که ما برای آنها انجام می‌دهیم.

آری، دانش‌آموزان ایرانی این روزها نشان دادند که حامی مظلومان هستند و طرفدار حق. آنها این روزها برای حمایت از مردم فلسطین و به ویژه کودکان و نوجوانان، استوار در صحنه ایستادند.  

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها