کد خبر: ۵۳۰۵۵۸
زمان انتشار: ۱۲:۴۷     ۲۴ مهر ۱۴۰۲
سخنگوی دولت گفت: رئیس جمهور به بخش‌های انتظامی و امنیتی دستور دادند تا با جدیت و سرعت مضاعف موضوع حادثه قتل مهرجویی بررسی قرار گرفته و نتایج اقدامات به مردم نیز اطلاع رسانی شود.

به گزارش پایگاه خبری 598، بهادری جهرمی، سخنگوی دولت گفت: در جلسه روز گذشته هیئت دولت وزارتخانه‌های کشور و فرهنگ و ارشاد اسلامی پیرامون حادثه دلخراش قتل کارگردان مطرح کشور، داریوش مهرجویی و همسر ایشان و اقداماتی که طی ساعات اولیه انجام شده، گزارشی ارائه کردند.

وی افزود: پیرو این گزارش رئیس جمهور ضمن عرض تسلیت به مناسبت فقدان این هنرمند برجسته به خانواده ایشان و جامعه هنری کشور، به بخش‌های انتظامی و امنیتی دستور دادند تا با جدیت و سرعت مضاعف موضوع مورد بررسی قرار گرفته و نتایج اقدامات به مردم نیز اطلاع رسانی شود.

گفتنی است سردار حمید هداوند فرمانده انتظامی استان البرز نیز دیروز در رابطه با حادثه قتل مهرجویی و همسرش گفته بود: شب گذشته خبر قتل داریوش مهرجویی (کارگردان سینما و تلویزیون) و همسرش در ویلای شخصی واقع در زیبادشت مشکین دشت توسط دخترشان به پلیس گزارش شد.

با حضور پلیس در صحنه مشخص شد قتل بر اثر جراحت ناشی از ضربات سلاح سرد از ناحیه گردن و اعضای بدن به علت نامعلوم توسط فرد یا افراد ناشناس صورت گرفته است.

سردار سعید منتظر المهدی سخنگوی فراجا نیز دیروز اعلام کرده بود: پلیس عاملان این اقدام را به زودی دستگیر و به دستگاه قضا تحویل می‌دهد.

داریوش مهرجویی متولد سال ۱۳۱۸ و از کارگردان‌های معروف سینمای ایران است که ساخت فیلم‌هایی همچون هامون، دایره مینا، گاو، اجاره‌نشین‌ها، سارا، پری، لیلا، مهمان مامان و سنتوری را در کارنامه خود دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها