کد خبر: ۵۳۰۶۶۲
زمان انتشار: ۱۵:۰۸     ۲۶ مهر ۱۴۰۲
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: کلیات لایحه سال آینده آماده شده و پس از تصویب برنامه هفتم توسعه، تقدیم مجلس می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری 598، به نقل از ایسنا، داود منظور در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره زمان ارائه برنامه بودجه سال ۱۴۰۳ به مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: براساس اصلاحیه آیین‌نامه داخلی مجلس، امسال باید بودجه را دو مرحله‌ای بدهیم . بر این اساس مرحله اول بودجه که درباره کلیات و تبصره‌هاست تا اوایل آبان تحویل مجلس شود که ما این مرحله را آماده‌ کرده‌ایم ولی نظر رئیس مجلس این بود که باید ما قانون برنامه هفتم را در بودجه سال آینده لحاظ کنیم به همین جهت بنا شد منتظر باشیم تا پس از تصویب برنامه هفتم، لایحه بودجه را جمع بندی کرده و به مجلس ارسال کنیم و فکر می‌کنم در این شرایط تا آخر آبان لایحه را به مجلس ارسال کنیم.

وی در خصووص قیمت‌گذرای محصولات کشاورزی خاطرنشان کرد: موضوع این است که ۴ روش برای قیمت‌گذاری محصولات کشاورزی داریم که این چهار روش به قیمت‌هایی رسیده که باید جمع‌بندی شود و ما هم یک عضو کمیسیون هستیم و نهایتا باید وزیر جهاد کشاورزی قیمت را ابلاغ کند که وی در حال ارزیابی برای ابلاغ قیمت است.

منظور درباره پرداخت پول گندمکاران، گفت: عمده پول گندمکارن پرداخت شده و مختصری مانده که در چند روز آینده یعنی تا آخر مهر آن را پرداخت می‌کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها