کد خبر: ۵۳۰۶۷۵
زمان انتشار: ۰۹:۱۸     ۲۷ مهر ۱۴۰۲
سخنگوی شورای اسلامی شهر قم خواستار شد:
امرالهی با اشاره به آغاز پویش " من در کنار غزه ام " اظهار داشت: انتظار این است همه مردمان، ادیان و سازمان‌های مختلف بیایند و در کنار غزه قرار بگیرند، امرز در کنار غزه بودن فقط مرتبط به اعراب و مسلمانان نیست و مربوط به همه مردم جهان است.

آزادیخواهان جهان به پویش”من کنار غزه ام” بپیوندند

به گزارش پایگاه خبری 598، مهندس روح اله امرالهی در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به جنایات اخیر صهیونیست‌ها در کشتار بی‌رحمانه کودکان اظهار داشت:اتفاقی که دارد امروز در فلسطین اشغالی می‌افتد در قرن‌های اخیر بی سابقه بوده است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم افزود: تقریبا تمام دولت‌های متخاصم اگر اتفاق و جنگی را آغاز کردند چه در میانمار و سارایوو، نسل کشی‌ها اتفاق افتاده است به هیچ عنوان به خودشان اجازه نداده‌اند این را به عنوان یک کلمه و اتفاق به گردن بگیرند و این حادثه را بیان کنند.

وی تصریح کرد: با کمال تاسف برای اولین بار در فلسطین اشغالی کودک چند روزه را شهید می‌کنند و عوامل اجرایی، اسم این کودک را بمب ساعتی متحرک بیان می‌کنند این تراژی است و سکوت در مقابل این تراژدی قطعا مستوجب غذاب الهی است.

امراللهی بیان کرد: آه مظلومان قطعا می‌چرخد و به مصدر خودش برمی‌گردد و همه آدم‌ها و ان جی او های مردم نهاد و سازمان های فرهنگی و سازمان های صلح و دوستی اگر در این اتفاق و تراژی هولناک سکوت کنند قطعا مورد عذاب الهی قرار می گیرند.

وی عنوان کرد: امروز با شرایطی که غزه پیدا کرده و بدون آب و امکانات است در حالی که ۶۱۰ هزار تفر جمعیت مستقیم با قطع آب روبرو هستند این اتفاق اگر ادامه پیدا کند و سیل شهدا و آدم هایی که مظلومانه آسیب می بینند یکی از اتفاقاتی است که آیندگان، کسانی را که در این دوران زندگی کردند و این موضوع را محکوم نکردند را قطعا محکوم و تقبیح می‌کنند.

آزادیخواهان جهان به پویش ”من کنار غزه‌ام” بپیوندند

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم خاطرنشان کرد: انتظار این است همه مردمان و ادیان و همه سازمان‌های مختلف بیایند و در کنار غزه قرار بگیرند، امرز در کنار غزه بودن فقط مرتبط به اعراب و مسلمانان نیست و مربوط به همه مردم جهان است.

وی گفت: امروز انسانیت در قربانگاه غزه در حال ذبح شدن است و اگر امروز مردمان جهان به این ظلم و کشتار اعتراض نکنند قبح کودک کشی در جهان فرو می ریزد و هر ظالمی در هر زمانی به خودش اجازه می‌دهد هر نوع جنایتی را رقم بزند.

امراللهی افزود: اگر این شرایط ادامه یابد تمام نظریات گفتگوی ادیان فرو می پاشد و همه نظرات و دیدگاههای صلح دوستی و نوع دوستی و انسانیت تحت شعاع قرار می‌گیرد و مخدوش می شود، امروز ادامه این فاجعه بزرگ در غزه به همه انسان های ظالم در آینده اجازه می دهد دست به هر نوع جنایتی بزنند.

وی تصریح کرد: اگر این شرایط ادامه یابد سازمان های بین المللی جهانی از سازمان ملل متحد و همه سازمان های فرهنگی، هویتشان و ماموریتشان تحت شعاع قرار می‌گیرد و مخدوش می شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم عنوان کرد: ادامه این اتفاق که هر روز یک بیمارستان به طور مستقیم مورد حمله قرار بگیرد و بیش از ۱۰۰۰ نفر که در آن بیمار و کودک هستند مورد ضربات مستقیم موشک قرار بگیرد اتفاقی است که آیندگان ما را نمی‌بخشند و ما را محکوم می کنند که در این دوران زندگی کردیم این اتفاقات رقم خورده و ما کاری نکرده ایم.

وی بیان کرد: از همه مردمان جهان و از همه آزادی خواهان و تمامی سازمان‌های نوع‌دوست و انسان‌های آزاده تقاضا می‌کنم به پویش من در کنار غزه‌ام بپیوندند و با این پویش جلوی ادامه این ظلم تراژدی را بگیرند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها