کد خبر: ۵۳۰۷۴۴
زمان انتشار: ۱۲:۵۲     ۳۰ مهر ۱۴۰۲
تبعات حمایت از فلسطین برای کارگردان معروف سینما؛
سایت اصلاح‌طلب انصاف‌نیوز در واکنش به حمایت «مرضیه برومند» از مردم فلسطین، طی یادداشتی هتاکانه به این کارگردان سینما تاخت و اساعه ادب به منظور اعتراض را امری معمول و عادی تلقی کرد.

به گزارش سرویس سیاسی پایگاه خبری 598، سایت اصلاح‌طلب انصاف‌نیوز در واکنش به حمایت «مرضیه برومند» از مردم فلسطین، طی یادداشتی هتاکانه به این کارگردان سینما تاخت و اساعه ادب به منظور اعتراض را امری معمول و عادی تلقی کرد.

در این یادداشت که به قلم یکی از به ظاهر منتقدان سینما نوشته است، خانم برومند «عافیت‌طلب»، «ترسو» و «مالیخولیایی» توصیف شده است که «خورده و چریده است» و باید همانند پدر فیلم «برادران لیلا» سیلی بخورند تا بفهمند یک من ماست چه‌قدر کره دارد!

گستاخی، فحاشی و حمله فیزیکی به مخالفان، به یکی از شاخصه‌های جماعت به ظاهر روشنفکر و سانتی‌مانتال ایرانی تبدیل شده است و در این بین هرکسی که رکیک‌تر و وقیح‌تر باشد از اعتبار و محبوبیت بیشتری برخوردار است.

اما انعکاس این عقاید رذیلانه از سوی یک سایت رسمی اصلاح‌طلب، نشان می‌دهد که «ادب مرد» که روزگاری شعار طیف موسوم به اصلاح‌طلب بود، با واقعیت‌های موجود فاصله زیادی دارد و جبهه اصلاحات برای مخالفت با یک عقیده، از لگدمال کردن موازین اخلاقی ابایی ندارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها