کد خبر: ۵۳۰۷۷۰
زمان انتشار: ۱۲:۰۷     ۰۱ آبان ۱۴۰۲
اخبار منتشر شده درباره احسان علیخانی با پروژه های عصر جدید و جوکر تکذیب شد.

به گزارش پایگاه خبری 598، به نقل از تسنیم؛ بعد از انتشار اخبار گسترده درباره فصل تازه «جوکر» به تازگی خبری هم درباره فصل تازه «عصر جدید» منتشر شده اخباری که هیچ کدام از آن‌ها حقیقت ندارند.

خبرگزاری تسنیم در این مورد نوشت: «خبر‌هایی در فضای‌مجازی دست به دست می‌شود که قرار است فصل تازه‌ای از «عصر جدید» ساخته شود، اما واقعیت حکایت از اتفاق دیگری دارد. احسان علیخانی در آخرین قسمت پخش شده برنامه روی آنتن زنده از مشکلات گفت و در برنامه تاکید کرد که ساخت فصل‌های بعدی این برنامه به دلایل زیادی ممکن نیست. هنوز هیچ خبر رسمی از ساخت و تولید فصل جدید این برنامه به گوش نرسیده است.

خبر بازگشت این مجری معروف به تلویزیون شایعه بود!+ عکس

خبرنگار تسنیم پیگیری انجام داده که مشخص می‌کند که تیم سازنده همراه احسان علیخانی در پروژه‌های دیگری مشغول به کار هستند و خبری از تمرکز بر روی پروژه‌های ذکر شده نیست و هنوز کوچکترین اتفاقی نه برای «جوکر» علیخانی افتاده و نه «عصرجدید» او! گمانه‌هایی که این آدرس را به مخاطب در فضای‌مجازی می‌دهد او قرار است اول با «جوکر» برگردد و بعد «عصرجدید»، اما پیگیری‌ها گویای این است هنوز خبری نشده و کاری پیش نرفته است و تصمیمی هم برای ساخت این آثار وجود ندارد.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها