کد خبر: ۵۳۰۷۹۴
زمان انتشار: ۰۹:۲۸     ۰۲ آبان ۱۴۰۲
معاون مطالبه‌گری و دستگاه‌های حاکمیتی و امور شهرستان‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان یزد، ضمن تکذیب شایعه ضرب و شتم دختری در پارک آزادگان یزد به بیان اصل ماجرا پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری 598، حجت الاسلام محمد علی زحمتکش در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در یزد، اظهار داشت: شب گذشته شایعه‌ای در فضای مجازی یزد و برخی کانال‌های خبری زرد با موضوع ضرب و شتم دختری کم حجاب در یکی از بوستان‌های پرتردد شهر یزد منتشر شد که بلافاصله پلیس یزد پیگیر موضوع این شایعه شد.

وی افزود: پلیس یزد پس از بررسی صحت و سقم این موضوع، متن تکذیب شایعه را در کانال‌های خبری پلیس یزد برای روشنگری افکار عمومی منتشر کرد.

معاون مطالبه‌گری و دستگاه‌های حاکمیتی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان یزد، گفت: بر اساس گزارش پلیس یزد، شب گذشته در ساعت ۲۲:۲۳ شب خبری مبنی بر درگیری و ضرب و جرح یک دختر توسط جوانی در پارک آزادگان به پلیس یزد اعلام شد که بلافاصله مأموران کلانتری ۱۴ ابوذر شهرستان یزد در محل حاضر و به بررسی موضوع پرداختند.

حجت الاسلام زحمتکش، اظهار کرد: با بررسی‌های اولیه مشخص شد دو دختر به علت مزاحمت یک جوان با او درگیر شده و به علت ضرب و جرح، یکی از این دختران به بیمارستان اعزام شده و پس از درمان در ساعت ۰۰:۲۰ بامداد با حال مساعد از بیمارستان شهید صدوقی(ره) مرخص شده و اعلام کرده از هیچ کس شکایتی ندارد.

وی یادآور شد: مردم بصیر استان یزد هیچگاه شایعات فضای مجازی را درباره موضوعاتی که دشمن به‌دنبال آن است باور نکنند و به‌دنبال اعلام منابع رسمی باشند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها